تلاش برای منع پولادی از بازی در قطر : علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید ...


علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد فدارسیون فوتبال همواره با بحث مبارزه با فساد با نهادهای مربوطه همکاری داشته است. ورزش سه: کفاشیان که در پاسخ به اتهامات مطروحه در گزارش کمیسیون اصل 90 و بحث هایی مثل سربازی بازیکنان و سفرهای خودش به مجری شبکه سه پاسخ می داد درباره موضوع سربازهای فوتبال گفت: به جز آقای پولادی همه کسانی که دچار مشکل کارت پایان خدمت بودند جلوی بازی شان گرفته شده و ما به آنها گفته ایم تا زمانی که وضعیت سربازی شان مشخص نشده است، نمی توانند در فوتبال فعالیتی داشته باشند.

وی ادامه داد: اما شما فکر می کنید فقط همین 60 نفر در ایران از روش های نادرست برای دریافت کارت معافیت استفاده کرده اند؟ نه. این تعداد خیلی بیشتر است. در بین فوتبالیست ها هم فقط مهرداد پولادی بوده که با یک تیم خارجی قرارداد داشته و با آن تیم به بازی ادامه می دهد که البته او هم از بازی در تیم ملی محروم شده است. این موضوع چون فوتبال است همه درباره اش حرف می زنند و توجه بیش از حد به آن می کنند.

کفاشیان در انتهای حرف هایش خبر داد: با رایزنی هایی که انجام شده جلوی بازی مهرداد پولادی در قطر گرفته خواهد شد و این بازیکن باید به ایران برگردد و تکلیف خود را روشن کند.

مهرداد پولادی ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 با تیم الشیحانیه قطر قرارداد 2 ساله دارد و قصد داشته بعد از گذراندن سال دوم قراردادش به ایران بازگردد که حالا با موضوع مشکل کارت پایان خدمتش مواجه شده است. این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی به این دلیل به ایران مراجعه نکرده که احتمال محرومیت خروج وی بعد از سفر به ایران وجود دارد.

باید در انتظار نتیجه کشمکش بین پولادی و مقامات نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال باشیم.


ویدیو : تلاش برای منع پولادی از بازی در قطر