تغییر موضع بارسا در مورد آینده آدریانو : مسئولان باشگاه بارسلونا در برنامه‌ای ...


مسئولان باشگاه بارسلونا در برنامه‌ای که برای آینده مدافع برزیلی خود داشتند، تجدید نظر کرده‌‌اند. خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، موضع باشگاه بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد با آدریانو کوریا چرخشی  180 درجه‌ای داشته است. تا پیش از این شنیده می‌شد که کوریا در فهرست بازیکنان مازاد لوئیس انریکه قرار گرفته است و او در آینده‌ای نه چندان دور بارسلونا را ترک خواهد کرد، اما حالا به نظر می‌رسد که آبی‌و‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بازیکن خود را تمدید کنند.

روبرت فرناندس، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا شب گذشته در یک نشست خبری اعلام کرد که اطمینان دارد، مدافع 30 ساله کاتالان‌ها در نیوکمپ می‌ماند و از تصمیمش پشیمان نخواهد شد.

این‌طور که مشخص است باشگاه بارسلونا می‌خواهد به روند تمدید قراردادش با آدریانو سرعت ببخشد به خصوص که داگلاس کاستا، مدافع جدید این تیم هم به دلیل مصدومیت دو ماه خانه‌نشین خواهد بود. این در حالی است که مدیربرنامه‌های آدریانو چندی پیش اعلام کرده بود مدافع پیشین سویا در صورتی که زمان بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ پیدا نکند، از نیوکمپ می‌رود و گفته شد که تیم فوتبال رم هم مشتری اوست.


ویدیو : تغییر موضع بارسا در مورد آینده آدریانو