تغییر دكوراسیون با حداقل هزینه : اول از همه نگاه دقیقی به فضایی كه در دست دارید ...


اول از همه نگاه دقیقی به فضایی كه در دست دارید بیندازید و بدون تعارف ببینید كجاها را خراب كرده‌اید. شما باید دقیقا بدانید دكوراسیون منزل‌تان چه مشكلی دارد تا بتوانید آن را برطرف كنید.

تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , روش های کم هزینه برای تغییر دک d9 8

رنگ سفید خالی هرگز!

پادشا: اول از همه نگاه دقیقی به فضایی كه در دست دارید بیندازید و بدون تعارف ببینید كجاها را خراب كرده‌اید. شما باید دقیقا بدانید دكوراسیون منزل‌تان چه مشكلی دارد تا بتوانید آن را برطرف كنید. برای مثال دكوراسیون این اتاق پذیرایی چند مشكل اساسی دارد؛ نخستین مشكل رنگ مرده دیوارهاست. سفید، خنثی‌ترین رنگ برای دیوارهاست و موجب سردی فضا می‌شود. به‌خصوص اگر هیچ تزئینی روی آن به كار نرفته باشد. مشكل بعد ‌تناسب نداشتن وسایل با هم است. یك مبل راحتی بزرگ مشكی‌رنگ بدترین چیز برای هماهنگی با یك میز چوبی نیمه‌رسمی است. به‌ویژه اگر یك آباژور بد رنگ را كنار آن‌ها بگذارید.



تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه , تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه , چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم

 بهتر نگاه كنید

باید قابلیت‌های فضای خود را بشناسید. یك فضای بزرگ با نور خوب، می‌تواند با یك دكوراسیون بی‌سلیقه، كوچك و تاریك به‌نظر برسد. برای مثال با این دكوراسیون نامناسب، از بزرگی این فضا هیچ استفاده‌ای نشده است. مبلمان و تلویزیون در بدترین جای موجود قرار گرفته‌اند و میز وسط با تمام وسایل نامتناسب است.  سیم‌هایی كه در پشت تلویزیون رها شده‌اند، منظره زشتی به خانه داده‌اند و پوشاندن شومینه، زیبایی طبیعی آن را از بین برده‌ است و همچنین مبل سفید‌رنگ كنار دیوارهای سفید واقعا بد منظره است.



هزینه عمل تغییر جنسیت در ایران , هزینه تغییر نام در ثبت احوال , هزینه ی تغییر جنسیت چقدر است

آینه روبروی پنجره باشد

استفاده از یك آینه روی دیوار می‌تواند چند تاثیر خوب روی فضا داشته باشد. آینه می‌تواند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهد. موقع نصب آینه به دیوار به چیزی كه منعكس می‌كند دقت كنید. تا جایی كه ممكن است سعی كنید آینه مقابل یك دیوار سفید نباشد. اگر بتوانید آینه را به شكلی نصب كنید كه پنجره را منعكس كند، تاثیر آن در فضا به حداكثر خواهد رسید. اگر در توان‌تان هست سعی كنید سفیدی دیوارها را بپوشانید. یا آن‌ها را رنگ یا كاغذ دیواری كنید. باز هم اگر سخت‌تان است می‌توانید از تابلوهای خاص استفاده كنید. این نمونه رنگ آبی آسمان را به یاد می‌آورد و تركیب خوبی با رنگ كوسن و گل‌های روی میز ایجاد می‌كند.



هزینه تغییر اسم در ثبت احوال , تغییر رمز جیمیل , محاسبه هزینه پست

شروع به اضافه كردن كنید

برای ایجاد تغییر در فضا از وسایل ساده و ارزان استفاده كنید. مثلا به جای آوردن یك بوفه چوبی كه چند میلیون برای شما خرج برمی‌دارد، می‌توانید یك قفسه ساده چوب و فلز را به دیوار بزنید. این قفسه‌ها هم جای زیادی نمی‌گیرند و فضای شما را تنگ نخواهند كرد و هم هزینه‌ای ندارند و می‌توانید هر وقت خواستید آن‌ها را عوضش كنید. روی قفسه را با وسایل زیبای دكوری پر كنید. سعی كنید این وسایل رنگی باشند تا تاثیر سفیدی دیوارها را كم كنند. هر چه این وسایل متفاوت‌تر باشند، تاثیر بهتری روی منزل شما خواهند گذاشت. برای رنگ دادن به مبل هم می‌توانید از كوسن‌های رنگی استفاده كنید.این كوسن‌ها را می‌توانید از جمعه‌ بازار با قیمت بسیار مناسبی تهیه كنید. كوسن‌های رنگی حس گرما و بافت را به فضا خواهند داد و سادگی مبل را خواهند گرفت.



تغییر , تغییر رمز وای فای , تغییر آی پی

میز را كادو كنید

یك تغییر ساده در میز، می‌تواند رنگ و طرح كلی منزل شما را عوض كند. برای این كار لازم نیست با صرف هزینه زیاد رومیزی بخرید؛ می‌توانید سطح چوبی روی میز را با یك كاغذ رنگی یا كاغذ كادوی خوشرنگ بپوشانید، حتی می‌توانید از پارچه استفاده كنید.  مزیت استفاده از این روش این است كه نیاز به دوخت ندارد. این كار برای میزهای مستطیلی بهتر جواب می‌دهد. پارچه یا كاغذ را از هر طرف به اندازه 5 سانتی‌متر اضافه ببرید. سپس لبه‌های كاغذ یا پارچه را با دقت بكشید و تا كرده و با منگنه یا نخ و سوزن محكم كنید.  حالا می‌توانید یك شیشه روی میز بیندازید. با این كار برای مدتی از شر میز‌های تكراری راحت خواهید بود. علاوه‌بر این میزهای كهنه را هم می‌توانید با این روش نو كنید.



حداقل حقوق سال 95 , تغییر ساعت رسمی کشور , هزینه ثبت شرکت

متفاوت باشید

زیبایی همیشه با خلاقیت همراه است. از تغییرات عجیب نترسید. اگر كاری به ذهن‌تان می‌رسد، انجام دهید. خانه خودتان است! اگر بد شد می‌توانید آن را به راحتی عوض كنید، مثلا می‌توانید از میز زیر تلویزیون به‌عنوان یك تابلو استفاده كنید. برای این كار یك كاغذ دیواری با كاغذ طرح‌دار دیگر را به اندازه میز زیر تلویزیون و دیواره‌ها كنار آن برش بزنید. سپس كاغذ را به پشت دیواره‌های محكم كنید. برای این‌كه لبه‌های بالا و پایین كاغذ به سمت داخل تا نخورد، می‌توانید از داخل با چسب نواری آن را به دیواره بالایی و پایینی میز محكم كنید.این كوسن‌ها را می‌توانید از جمعه‌ بازار با قیمت بسیار مناسبی تهیه كنید. كوسن‌های رنگی حس گرما و بافت را به فضا خواهند داد و سادگی مبل را خواهند گرفت.



هزینه کاشت مو , تغییر پسورد جیمیل , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف

 نتیجه را ببینید

حتما باور نمی‌كنید كه این خانه همان خانه قبلی است اما با همین تغییرات ساده، خانه بی‌حس قبلی تبدیل شده به یك فضای آرام‌بخش و شاد. تنها تغییری كه كمی سخت و پر هزینه به‌نظر می‌رسد، رنگ كردن دیوارهاست اما با استفاده از فرچه‌های رولی شما به راحتی می‌توانید حتی خودتان دیوار منزل‌تان را رنگ كنید. یك قوطی رنگ و یك فرچه رولی كمتر از 15 هزار تومان برای‌تان خرج برمی‌دارد. كافی است یكی، 2 ساعت را برای رنگ كردن دیوار اختصاص دهید. یك روزنامه روی زمین پهن كنید و دست به كار شوید. نیم ساعت كه از رنگ اول گذشت باز روی آن رنگ بزنید تا یكدست شود مطمئن باشید، از این كار لذت خواهید برد.



هزینه عکس رنگی از رحم , تغییر سایز عکس , تغییر سایز عکس در فتوشاپ

وقتی دیگر نمی‌ترسید

حالا كه با تغییرات كنار آمده‌اید، می‌توانید نمونه‌های دیگر را امتحان كنید. مثلا اگر قفسه شما در شیشه‌ای دارد، می‌توانید همان كاغذی را كه برای پوشاندن زیرتلویزیونی استفاده كرده‌اید را به شیشه هم نصب كنید. این كار باعث می‌شود هارمونی خانه شما حفظ شود. برای این كار كاغذ‌ها را به اندازه شیشه قفسه ببرید و با چسب لاتكس روی شیشه نصب كنید. اگر لاتكس دم دست‌تان نیست، می‌توانید از چسب نواری هم استفاده كنید. لبه‌های كاغذ را با ظرافت و دقت زیاد روی شیشه محكم كنید. البته چسب نواری را فقط می‌توانید روی قفسه‌های كشویی نصب كنید چون از پشت منظره خوبی ندارد.


ویدیو : تغییر دكوراسیون با حداقل هزینه