تعیین جنسیت جنین از حالت شکم! : برخی مطالعات دانشگاهی نشان داده حدود ۵۳ تا ...


برخی مطالعات دانشگاهی نشان داده حدود ۵۳ تا ۵۶ درصد از زنانی که از شدت بیماری صبحگاهی در بیمارستان بستری می شوند، دختر به دنیا می آورند. هنوز به طوردقیق مشخص نیست که چرا خانم ها در دوران بارداری دچار بیماری صبحگاهی می شوند. سایت نی نی بان: برخی مطالعات دانشگاهی نشان داده حدود ۵۳ تا ۵۶ درصد از زنانی که از شدت بیماری صبحگاهی در بیمارستان بستری می شوند، دختر به دنیا می آورند. هنوز به طوردقیق مشخص نیست که چرا خانم ها در دوران بارداری دچار بیماری صبحگاهی می شوند.

تعیین جنسیت جنین از حالت شکم!

تعیین جنسیت جنین , سونوگرافی تعیین جنسیت جنین , زمان تعیین جنسیت جنین

تمامی افراد فامیل دوست دارند وقتی که از بارداری یکی از خانم های خویشاوند مطلع می شوند اندوخته های ارزشمند خود درباره یک بار داری سالم را به این خانم ببخشند. این توصیه ها از رنگ نکردن موها تا پوشاندن پهلوها را دربر می گیرد اما چند درصد مادران باردار قبل از اطلاعت از دستور اطرافیان، صحت توصیه های آنها را بررسی می کنند و آیا سلامت مادر و جنین در این اطلاعات تجربی خلاصه شده؟

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


جدا كردن اتاق بچه، با زور میشه؟!

تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین , تعیین جنسیت جنین در هفته چندم بارداری , روش های تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

اگر والدین نمی‌توانند بچه را تنها بخوابانند رختخواب کودک را بین خودشان نگذارند حداقل کنار مادر باشد. والدین خیلی حساس به این هستند که اتفاق خاصی برای کودکشان می‌افتد، بعضی از این والدین جلوی بچه در مورد مسائل جنسی چیزی نشان نمی‌دهند ولی خیلی تأکید می‌کنند که باید در اتاقت باشی یا اجازه ورود به اتاق خودش را نمی‌دهند و با این کار خیلی کودک را کنجکاو می‌کنند و چون الان بچه‌ها بخشی از اطلاعات را متأسفانه ممکن است از طریق رسانه‌های مختلف مانند ماهواره اطلاعات جنسی کسب کنند به همین دلیل دنبال این طور روابط بین پدرومادر خود می‌گردند و این باعث می‌شود که حس ترس و ناامنی در کودک به وجود آید زیرا بچه‌ها حس‌های واقع‌تری برای مادر خود دارند و نسبت به مادر خود پرخاشگر می‌شوند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


در فکر زایمان طبیعی هستید، حتما بخوانید (۲)

بهترین راهها برای تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی , تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری , حالت مختلف رابطه جنسی برای تعیین جنسیت فرزند

امروزه آمار زایمان سزارین در کشور ما بسیار بالاست و بسیاری از مادران ترجیح می دهند که کودک خود را با روش سزارین به دنیا بیاورند. انجام عمل سزارین در ابتدا تنها برای مادرانی بود که به دلایل مختلفی قادر به انجام زایمان طبیعی نبودند و در صورت زایمان طبیعی، سلامت خود و یا نوزادشان به خطر می افتاد. اما متاسفانه امروزه حتی مادران سالم و به دور از خطر، تنها به دلیل ترس از درد زایمان طبیعی، به زایمان سزارین روی می آورند، هر چند که مضرات زایمان سزارین برای کسانی که امکان زایمان طبیعی برایشان وجود دارد بسیار گفته شده است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


بهترین فاصله بین دو بارداری (۲)

تعیین جنسیت جنین با تغذیه , کارگاه آموزشی تعیین جنسیت جنین , روش های تعیین جنسیت جنین

یکی از سوالات رایج خانواده ها، فاصله مطلوب میان بارداری ها برای حفظ سلامت مادر و کودک است. در مطلب پیش توضیحاتی در این باره آورده شد. بررسی ها نشان می دهد، وقتی فاصله بین دو بارداری متوالی کمتر از ۳ سال می شود در جمعیت مادران آن جامعه عوارض و بیماری های مختلف بیشتر بروز می کند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


سفر با کودک مساوی هیجان اضافه

تعیین جنسیت جنین با جدول چینی , تعیین جنسیت جنین ینی , روش تعیین جنسیت جنین به روش داستان های قدیم

روزهای آخر شهریور که معمولا آمار مسافرت بالا می‌رود، خیلی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی‌شان سفر کنند. این میان برای اینکه کودکان از ساعات طولانی سفر خسته نشده و شروع به بهانه‌گیری نکنند بهتر است برنامه هیجان انگیزی داشته باشید. این پیشنهادها را بخوانید.

ادامه مطلب را  در اینجا بخوانید


راهنمای ویدئویی دیابت بارداری

تعیین جنسیت جنین با این روش ها , سونوگرافی برای تعیین جنسیت جنین , تعیین جنسیت جنین از ویار

در این راهنمای ویدیویی، به ابعاد مختلف بیماری دیابت در دوران بارداری، از تعریف تا علل و راه‌های تشخیص آن، می‌پردازیم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


ویدیو : تعیین جنسیت جنین از حالت شکم!