تعجب نماینده فیفا از لیست ۲۴ نفره تیم ایران :   اخبار ورزشی - تعجب نماینده ...



لیست 25 نفره ایران , لیست بانک های ایران , لیست آی پی های ایران

 

اخبار ورزشی - تعجب نماینده فیفا از لیست ۲۴ نفره تیم ایران

فیفا یک توپ را فقط برای امضای سرمربیان تیم های ملی در نظر گرفته بود که کارلوس کی روش این توپ را امضا کرد. کاپیتان های تیم های حاضر در مسابقات نیز باید بازوبندهای در نظر گرفته شده که به رنگهای زرد و آبی بود را امضا کنند که جواد نکونام کلیه بازوبندها را امضا کرد.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری بازیهای جام جهانی 2014 شرکت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی پوشان صبح امروز پس از صرف صبحانه راس ساعت 9:30 دقیقه برای برگزاری نشست هماهنگی که برگزار کننده آن فیفا و در خصوص مسایل انضباطی، داوری و معرفی میزبان بود، شرکت کردند. در ابتدای این جلسه بازیکنان تیم ملی برگه هایی را که فیفا در نظر گرفته بود امضا کردند و شماره خود را زیر هر امضا نوشتند.

پس از امضای برگه ها، بازیکنان موظف به امضای دو پیراهن سفید و قرمز تیم ملی ایران و توپ جام جهانی بودند که همه بازیکنان این کار را انجام داده و نماینده فیفا با دقت خاصی تعداد امضاها را چک کرد و پس اینکه متوجه شد تعداد بازیکنان تیم ملی 24 بوده علت را جویا شد و پس از توضیحات ارائه شده، موافقت خود را برای تکمیل و امضای بیست و چهارم ایران اعلام کرد.

همچنین فیفا یک توپ را فقط برای امضای سرمربیان تیم های ملی در نظر گرفته بود که کارلوس کی روش این توپ را امضا کرد. کاپیتان های تیم های حاضر در مسابقات نیز باید بازوبندهای در نظر گرفته شده که به رنگهای زرد و آبی بود را امضا کنند که جواد نکونام کلیه بازوبندها را امضا کرد.

پس از امضای برگه ها، پیراهن ها، توپ ها و بازوبندهای کاپیتانی، نشست اولیه با معرفی مسئولین حاضر در این نشست و نمایش فیلمی از معرفی برزیل آغاز شد و پس از آن با حضور همه اعضای کاروان ایران مسئولین فیفا در خصوص ممنوعیت شرط بندی در مسابقات و دقت در اجرای کلیه قوانین بازی ها و سبک جدید دست دادن که موسوم به "دست صلح" است توضیحاتی ارائه کرده و از بازیکنان خواستند تا در شروع بازی از این مدل دست دادن استفاده کرده و کاپیتان های تیم ها هم به همین روش با یکدیگر دست بدهند.

در ادامه نماینده فیفا از اعضای کادر سرپرستی خواست اتاق را ترک کرده و بازیکنان و اعضای کادر فنی با حضور اسفندیار بهارمست – مدرس داوری فیفا، آخرین قوانین و مقررات این مسابقات را مرور کردند. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : تعجب نماینده فیفا از لیست ۲۴ نفره تیم ایران