تعجب رود‌گولیت از انتخاب سیدورف : ستاره سابق میلان از انتخاب سیدورف به عنوان ...


ستاره سابق میلان از انتخاب سیدورف به عنوان سرمربی این تیم شگفت زده است. او باور نمی‌کند که سیدورف تنها یک روز پس از خداحافظی از فوتبال به عنوان سرمربی تیم بزرگی همچون میلان انتخاب شود. ایسنا: میلان در فصل جاری رقابت‌های سری A نتایج کابوس واری را کسب کرده است. تا جایی که بدترین عملکرد تاریخ خود را داشته است.

روسونری، در دیدار برابر ساسولو در هفته‌ نوزدهم رقابت‌های سری A با نتیجه‌ چهار بر سه تن به شکست داد. شکستی که به اخراج ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی این تیم منتهی شد.

سران باشگاه میلان خیلی زود دست به کار شدند و سیدورف را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. انتخابی که شگفتی بسیاری را به دنبال داشت.

رود گولیت، ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و میلان از انتخاب سیدورف شگفت زده است. او گفت: وقتی خبر انتخاب سیدورف را شنیدم بسیار شگفت زده شدم. اصلا انتظار انتخاب او را به عنوان سرمربی میلان نداشتم. سیدورف همین امروز از فوتبال خداحافظی کرد و بعد از آن به عنوان سرمربی میلان انتخاب شد. این واقعا شگفت آور است.

او افزود: تعجب و شگفتی من از سیدورف به این معنا نیست که به او اعتماد ندارم، بلکه بر عکس من به توانایی‌های سیدورف ایمان دارم و مطمئن هستم که روزی مربی بزرگی خواهد شد. برای سیدورف آرزوی موفقیت می‌کنم. او فاکتورهای یک مربی بزرگ را دارد.

تیاگو سیلوا، هافبک سابق میلان هم به انتخاب سیدورف واکنش نشان داد. او در گفت و گویی که با سایت فوتبال ایتالیا داشت، گفت: از شرایط کنونی میلان ناراحت هستم. میلان تیم بزرگی است، اما متاسفانه در فصل جاری در بحران فرو رفته است. با این حال معتقدم که با آمدن سیدورف شرایط این تیم بهتر خواهد شد. سیدورف شخصیت خوبی دارد و تجربه زیادی در دنیای فوتبال دارد. او به خوبی میلان را می‌شناسد، چرا که سال‌ها در این تیم بازی کرده است. به همین خاطر معتقدم که میلان با آمدن سیدورف بهتر خواهد شد.

کاپیتان کنونی پاری سن ژرمن که دو فصل پیش از میلان جدا شد، افزود: اطمینان دارم که سیدورف با توانایی‌هایی که دارد میلان را موفق خواهد کرد. میلان تیم بزرگی است که در آن بازیکنان سرشناسی بازی کرده‌اند . سیدورف یکی از آنها است. بر این باورم که میلان با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند نتایج بهتری کسب کند. جایگاهی که میلان در آن قرار دارد اصلا شایسته این تیم نیست.

میلان در رقابت‌های سری A با 22 امتیاز در جایگاه نازل یازدهم قرار دارد. این تیم در آخرین بازی هفته‌ بیستم سری A یکشنبه هفته‌ آینده در سن سیرو از ورونا پذیرایی خواهد کرد.

در این بازی از سیدورف، سرمربی جدید میلان رونمایی خواهد شد.


ویدیو : تعجب رود‌گولیت از انتخاب سیدورف