تعجب برانکو از ترکیب استقلال در دربی : سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید ...


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید باز هم طبق بازی‌های گذشته بازیکنانش یک پنا‌لتی‌ را هدر دادند. خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید باز هم طبق بازی‌های گذشته بازیکنانش یک پنا‌لتی‌ را هدر دادند.

برانکو ایوانکوویچ، پس از تمرین امروز (شنبه) ‌درباره داربی 82 پایتخت، اظها‌ر کرد: خیلی خوشحالم که چنین شاگردانی دارم. آنها با پیروزی مقابل حریفمان هو‌اد‌ا‌ران را شاد کردند و من هم از این موضوع خوشحال هستم. این پیروزی بیشتر از همه به خاطر بازیکنان است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: هو‌اد‌ا‌رانمان شاهد یک بازی زیبا بودند و چند گل زیبا رد و بدل شد. بازیکنانم طبق معمول در این بازی یک پنا‌لتی‌ را از دست دادند، ولی ما شانس‌های گلزنی بیشتری داشتیم. همه چیز یک فو‌تبا‌ل زیبا را ارائه کردیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با اشاره به این که تیمش هم اکنون در صدر جدول است و با برتری مقابل استقلال انگیزه زیادی پیدا کرده است، گفت: دارای انگیزه مضاعفی هستیم تا کار خود را با پایان فصل پیش ببریم. در کنار همه این شادی‌ها فرصت خوبی پیش آمد تا هدیه قشنگی به طاهری، سرپرست باشگاه بدهیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که فکر می کردید چهار گل به استقلال بزنید، گفت: در این دیدار فقط به گل فکر می‌کردم و هرگز به تعداد گل‌ها فکر نمی‌کردم. ما عالی بودیم و همه چیز خیلی خوب بود که با به دست آوردن یک نتیجه‌ رضایت بخش چهار گل نیز به ثمر رساندیم. باید بگویم که هیچ کس نمی‌تواند بر‌نامه‌ریزی و پیش‌بینی کند که تیمش چند گل می‌تواند بزند.

وی همچنین درباره اتفاقات مربوط به پنا‌لتی‌ و سوء تفاهم‌های پیش آمده در این رابطه عنوان کرد: من مقصر هستم. یادم رفته بود که قبل از بازی بگویم طارمی زننده ضربه پنا‌لتی‌ است، چرا که او 10 روز قبل مدام تمرین کرده بود و به من اطمینان داده بود که او را انتخاب کنم. سوء تفاهم پیش آمده در اوج هیجان بود که نشد تعیین کنم که چه کسی پنا‌لتی‌ می‌زند، اما باید بگویم که از قبل برای خودم تعیین کردم که زننده پنا‌لتی‌ طارمی است و این سوء تفاهم بین بچه‌ها رخ داد.

برانکو مجددا در پاسخ به این سوال که اگر پر‌سپولیس نمی‌توانست نتیجه‌ لازم را بگیرد چه کسی در‌ رابطه با پنا‌لتی‌ پاسخگو بود، گفت: این صحبت‌ها را رها کنید. مهم این است که مردم خوشحال هستند و مهدی هم توانست در این دیدار دو گل به ثمر برساند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره درگذشت یکی از هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس به دلیل تصادف در راه بازگشت از تهران به بابل گفت: متاسفم این خبر را الان شنیدم. بعد از هادی نوروزی یکی دیگر از اعضای خانواده‌ ما از میانمان رفت و به خانواده‌ و بازماندگان او تسلیت می‌گویم. هر وقت چنین خبرهایی را می‌شنوم ناراحت می شوم و حالم را خراب می‌کند.

او درباره چهار دیدار باقی‌ مانده پر‌سپولیس و اهمیت این دیدارها، اضافه کرد: بازی بسیار حساسی را در اهواز داریم. استقلال اهواز توانسته است از قهرمان فصل گذشته لیگ ایران یعنی سپاهان یک امتیاز را کسب کند و در دیدار با استقلال تهران هم با اشتباه داور و پذیرفته نشدن گل سالمشان به تساوی دست یافتند. استقلال خوزستان هم به سختی این تیم را شکست داد. از طرفی بازیکنان ما در بازی دیروز از نظر فیزیکی و انرژی بسیار تحلیل رفتند و باید خودمان را به سرعت آماده کنیم. این سه امتیاز برایمان مهم است و در راستای هدفمان بسیار ارزشمند است. پیش‌بینی کرده‌ایم که در دمای 35 درجه بازی خواهیم کرد. سه بازیکن محروم هم داریم.

برانکو افزود: بنا‌بر‌این فکر نمی‌کنیم که کارمان راحت باشد. پیروزی در این بازی می‌تواند کارمان را برای قهرمانی راحت‌تر کند. بازیکنانمان باید بسیار هوشیار باشند و حریف را جدی بگیرند.

او درباره کری هو‌اد‌ا‌ران استقلال و پر‌سپولیس و این که پر‌سپولیسی‌ها معتقدند که نماد "چهار" استقلال با بازی روز گذشته از بین رفت، تاکید کرد: این یک سمبل و نماد برای استقلالی‌ها است و به نظرم این نماد و اعداد برای هو‌اد‌ا‌ران است و اشکالی ندارد که آنها از این نمادها استفاده کنند. مهم این است که ما در روز گذشته پیروز شدیم و استحقاق آن را داشتیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره ترکیب هجومی تیمش در دیدار با استقلال، خاطر‌ نشان کرد: در ابتدای مظلومی ، برهانی را در خط حمله قرار داده بود که این نشان از وضعیت هجومی تیمش داشت. همچنین او عادل شیحی را علی‌رغم مصدومیتش به میدان فرستاد و برای من تا حدودی عجیب بود که جابر انصاری و یعقوب کریمی بازیکنان این تیم از ابتدا به میدان نرفتند، اما ما کارمان را انجام دادیم و سیستم‌مان این گونه است که خودمان را با هیچ تیمی تطبیق نمی‌دهیم ،‌ بلکه بازی خود را انجام می‌دهیم. با آنالیزی که انجام داده بودیم بازیکنان‌مان را با استقلال آشنا کردیم.

برانکو در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بازیکنانش پس از پیروزی مقابل استقلال مغرور شوند و در بازی‌های آینده موفقیت لازم را نداشته باشند، بیان کرد: این سوال خوبی است و برای ما یک خطر محسوب می‌شود، ولی عقیده من این است که هیچ تیمی با شکست تحقیر نمی‌شود و با برد بلند پرواز نمی‌شود. آنها باید بدانند که ما محکوم به پیروزی هستیم و محکم‌تر بازی کنند. این بازی نباید در ذهن کسی باشد.


ویدیو : تعجب برانکو از ترکیب استقلال در دربی