تضاد روشن روحانی با احمدی نژاد : اخبار سیاسی - گزارش نیویورک تایمز از کمک مالی ...



مقایسه منزل احمدی نژاد و حسن روحانی , روحانی جواب احمدی نژاد را داد , تفاوت سفر روحانی و احمدی نژاد به نیویورک


اخبار سیاسی - گزارش نیویورک تایمز از کمک مالی غیرمنتظره به بیمارستان یهودیان ایران؛
تضاد روشن روحانی با احمدی نژاد

روز پنجشنبه، برادر رئیس جمهور ایران به تنها بیمارستان یهودیان در ایران رفت و به طور غیر منتظره ای کمک مالی ای به این بیمارستان کرد و این پیام رانیز به آنها داد که وزارت بهداشت [ در آینده ] توجه بیشتری به بیمارستان هائی که به طور سنتی در خدمت مسیحیان و یهودیان ایران هستند، خواهد کرد .

نیویورک تایمز نوشت: روز پنجشنبه، برادر رئیس جمهور ایران به تنها بیمارستان یهودیان در ایران رفت و به طور غیر منتظره ای کمک مالی ای به این بیمارستان کرد و این پیام رانیز به آنها داد که وزارت بهداشت [ در آینده ] توجه بیشتری به بیمارستان هائی که به طور سنتی در خدمت مسیحیان و یهودیان ایران هستند، خواهد کرد .

به گزارش تیک ، یکی از پرستاران در مکالمه ای تلفنی گفت ، « ما خیلی خوشحال هستیم . این نشانه خوبی است »

بیمارستان و موسسه خیریه دکتر سپیر مبلغ 400 هزار دلار از دولت روحانی دریافت کرد .

برادر رئیس جمهور، حسین فریدون ، که نام فامیلی اصلی روحانی است گفته است که « دولت ما قصد دارد تمام گروه های قومی و مذهبی را متحد کند ، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که به شما کمک کنیم » .

روحانی از زمان روی کار آمدن خود در ماه اوت، دست به تحرکاتی زده است تا جهان را [ باایران ] که در زمان محمود احمدی نژاد، سلف او سال های متعددی در انزوا به سر برده است به تعامل وادارد .

این هدیه به بیمارستان بعد از آن انجام گرفت که گروه رسانه های اجتماعی رئیس جمهور در ماه سپتامبر روز عید روش هشانا را به یهودیان جهان تبریک گفت . روحانی در تضادی روشن با  احمدی نژاد است و از صحبت در باره هولوکاست اجتناب می ورزد .

فرشاد قربانپور، تحلیلگر سیاسی ای که دارای روابط نزدیکی با دولت است می گوید ،« ما اکنون به وضوح شاهد آن هستیم که روحانی سعی دارد از سیاست های تکذیب هولوکاست احمدی نژاد فاصله بگیرد » .
اخبار سیاسی - تیک


ویدیو : تضاد روشن روحانی با احمدی نژاد