تصویر واقعی باتری قابل تعویض جی 5 : تا کنون تصاویر و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون ...


تا کنون تصاویر و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون سبک طراحی و مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است. امروز نیز تصویر باتری قابل تعویض LG G5 فاش شده که به نوعی تصاویر قبلی را تایید می‌کند. zoomit.ir - حامی غفاری: از مهمترین اتفاقات MWC 2016 می‌توان به معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ و جی ۵ ال‌جی اشاره کرد. پیشتر تصاویری منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی جی ۵ ال‌جی از یک طراحی جدید برخوردار است. امروز تصویری واقعی از باتری قابل تعویض این گوشی فاش شده است.

انواع پردهای بکارت با تصویر واقعی , تصویر واقعی امام حسین , تصویر واقعی حضرت یوسف

 تا آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل در اسپانیا چند روزی باقی نمانده ولی از فردا باید منتظر انتشار سیل عظیمی از خبرها باشیم. ضمن اینکه کنفرانس رسمی کمپانی‌های مشهور پیش از شروع MWC آغاز خواهد شد. ال‌جی از جمله مهمترین شرکت‌هایی است که کاربران و کارشناسان زیادی منتظر هستند تا ببینند پرچمدار جدید این غول کره‌ای چگونه خواهد بود.

تا کنون تصاویر و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون سبک طراحی و مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است. امروز نیز تصویر باتری قابل تعویض LG G5 فاش شده که به نوعی تصاویر قبلی را تایید می‌کند.

همچون گذشته انتظار می‌رود ال‌جی نوآوری‌های تازه‌ای را وارد پرچمدار خود کند. شایعه‌ی بهره‌گیری از Magic Slot یا شیار جادویی مدتی است که در وب‌سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. مجیک اسلات در واقع یک آداپتور اکسترنال است که می‌توان آن را به پشت گوشی متصل کرد. به کمک این آداپتور می‌توان از قابلیت‌های بیشتری روی دوربین استفاده کرد یا ظرفیت‌های صوتی جی ۵ ال‌جی را افزایش داد. البته گفته می‌شود این آداپتور ویژگی‌های زیادی دارد که برای اطلاع از آنها باید منتظر معرفی رسمی این گوشی توسط ال‌جی باشیم.

جراحی استخوان ران تصویر واقعی , تصویر واقعی دیوی جونز , تصویر واقعی دالتون ها

اما یکی از نکات مهمی که درباره‌ی گوشی جی ۵ ال‌جی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده، باتری قابل تعویض این محصول است. با اینکه کاور پشتی گوشی یکپارچه و غیرقابل تعویض است ولی امکان تعویض باتری از قسمت زیر دستگاه وجود دارد. همان طور که پیشتر در تصاویر شماتیک و رندرشده جی ۵ دیده بودیم، قسمت زیر گوشی که باتری به آن متصل شده را می‌توان از جای خود خارج کرد. گفته می‌شود باتری جی ۵ ال‌جی از فناوری Fast Charging 3.0 (شارژ سریع) کوالکام بهره می‌‌برد.

پیش‌بینی شده پرچمدار جدید ال‌جی به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی (یا بزرگتر) با رزولوشن QHD، رم ۴ گیگابایتی و پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ با معماری ۶۴ بیتی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرتو ۵۳۰ مجهز خواهد شد. ضمن اینکه ال‌جی از یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و یک ماژول ۵ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی در جلوی گوشی استفاده کرده است.

اندروید ۶ مارشمالو به صورت پیش‌فرض روی جی ۵ ال‌جی نصب شده و رابط کاربری ال‌جی همچون گذشته به عنوان پوسته‌ی اصلی سیستم نرم‌افزاری این پرچمدار به شمار می‌رود. ضمن اینکه انتظار می‌رود جی ۵ یک گوشی تمام فلزی باشد.

باید تا روز یکشنبه ۲۱ فوریه (۲ اسفند) منتظر باشیم و ببینیم ارمغان ال‌جی برای ما چه خواهد بود.


ویدیو : تصویر واقعی باتری قابل تعویض جی 5