(تصویر) اعتراض رسایی به تیتر روزنامه شرق : اخبار سیاسی - اعتراض رسایی به تیتر ...




اخبار سیاسی - اعتراض رسایی به تیتر روزنامه شرق(تصویر)

  حمید رسایی در اعتراض به مطالب دیروز و امروز روزنامه های اصلاح طلب درباره مذاکرات ژنو گفت یک جام زهری به مردم داده شده ولی با ابزار رسانه‌ای می‌خواهند آن را تبدیل به شربت شیرین کنند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه پارلمان)، در تذکری آئین‌نامه‌ای در حالی که روزنامه شرق را در دست داشت اظهار داشت: صبح امروز برخی روزنامه‌ها تیتر یک زدند که آمریکا 8 میلیارد دلار اموال ایران را آزاد کرده و سخنگوی دولت این موضوع را تأیید کرده است.

وی افزود: بنده امروز از آقای نوبخت در این زمینه سؤال کردم که او گفت این دروغ است و من اصلا چنین چیزی نگفتم و اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من نمی‌دانم عدد  8 را از کجا آورده‌اند.

رسایی با اشاره به تیتر یک روزنامه شرق که از قول نوبخت از آزاد شدن 8 میلیارد دلار از دارایی های ایران خبرد اده بود اضافه کرد: برخی از این رسانه‌ها پایگاه دشمن هستند و آقای نوبخت گفت این خبرها برای مردم توقع ایجاد می‌کند.

نماینده تهران در پایان یادآور شد: یک جام زهری به مردم داده شده ولی با ابزار رسانه‌ای می‌خواهند آن را تبدیل به شربت شیرین کنند.


تیتر روزنامه های امروز , تیتر روزنامه , تیتر روزنامه ها

تیتر روزنامه های ورزشی , تیتر روزنامه یالثارات , تیتر روزنامه های صبح

اخبار سیاسی  - فارس


ویدیو : (تصویر) اعتراض رسایی به تیتر روزنامه شرق