تصویرسازی کتاب با استفاده از صفحات کتاب! : این کار ممکن است در نظر اول چندان ...


این کار ممکن است در نظر اول چندان خاص به نظر نرسد تا این که متوجه می‌شویم او برای تصویرسازی کتاب‌ها از برگ‌های صفحات کتاب استفاده کرده و آن‌ها را می‌بُرد، تا می‌کند و به صورت صحنه‌های زیبا و ظریف سه‌بعدی می‌سازد تا نه تنها داستان کتاب را روایت کند بلکه حس و فضای آن را نیز به نمایش بگذارد. وبسایت نوچه - آرزو مقدس:  Su Blackwell هنرمندی است که به تصویرسازی کتاب‌ها اشتغال دارد. این کار ممکن است در نظر اول چندان خاص به نظر نرسد تا این که متوجه می‌شویم او برای تصویرسازی کتاب‌ها از برگ‌های صفحات کتاب استفاده کرده و آن‌ها را می‌بُرد، تا می‌کند و به صورت صحنه‌های زیبا و ظریف سه‌بعدی می‌سازد تا نه تنها داستان کتاب را روایت کند بلکه حس و فضای آن را نیز به نمایش بگذارد.

او با استفاده از نورپردازی زیبا و چشم‌نواز، نور و حرارت را به مکان‌هایی مانند جنگل، ساحل و خانه‌ها که محل رخداد بسیاری از داستان‌ها و افسانه‌ها هستند می‌آورد. او برای جلب توجه به نکات مختلف آثار خود از رنگ استفاده نمی‌کند و بیشتر بخش‌های آثارش از برگه‌های سیاه و سفید چاپ شده تشکیل شده‌اند که توسط بافت و شکل ظاهری مشخص می‌شوند. برای نگاه داشتن قطعات شناور نیز از سیم استفاده شده است.

    اگر این تصاویر تا حدی تیره و تاریک به نظر می‌رسند، این حس را به عمد در آن‌ها قرار داده‌ام. در بیشتر این قصه‌ها تلاش کرده‌ام بر شخصیت‌های دخترکان قهرمان قصه تمرکز کرده و آن‌ها را در موقعیت‌های ترسناک و شکننده قرار دهم تا آسیب‌پذیری دوران کودکی را همراه با اضطراب و حیرت کودکانه نمایش دهم. اندوهی که در این کارها وجود دارد در مواد به کار رفته و انتخاب رنگ‌ها قابل مشاهده است.

تصویرسازی کتاب کودک , آموزش تصویرسازی کتاب کودک , تصویرسازی کتاب

کتاب در مورد استفاده از نیمکره راست و چپ مغز , استفاده از مطالب کتاب ها در سایت , کتاب

دانلود کتاب , کتاب اول , خرید کتاب

شهر کتاب , خرید اینترنتی کتاب , کتاب درسی

معرفی کتاب , ثبت نام کتاب درسی , هفته کتاب

نمایشگاه کتاب , فروش کتاب , کتاب های دهم

ترجمه کتاب , فروشگاه اینترنتی کتاب , روز کتاب و کتابخوانی

کتاب معرفی ایده , ثبت نام کتاب , جلد کتاب

کتاب و کتابخوانی , کتاب راه , کتاب های درسی

کتاب قانون , مرکز تبادل کتاب , بانک کتاب پایتخت

طراحی جلد کتاب , کتاب من پیش از تو , هفته کتاب و کتابخوانی

دانلود کتاب اثر مرکب , کتاب کودک , کتاب تست مامان

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم , کتاب قلعه حیوانات , قفسه کتاب


ویدیو : تصویرسازی کتاب با استفاده از صفحات کتاب!