تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال فرانسه : فدراسیون فوتبال فرانسه علاوه بر لغو کردن ...



فدراسیون فوتبال , تیم فوتبال فرانسه , لیگ فوتبال فرانسه

فدراسیون فوتبال فرانسه علاوه بر لغو کردن دیدار دوستانه این تیم با انگلیس اجازه نداد بازیکنان با خانواده‌هایشان تماسی داشته باشند.

سه روز پس از حملات تروریستی در پاریس که منجر به کشته شدن 32 نفر شده تیم ملی فرانسه امروز به لندن می‌رود تا خود را برای دیدار دوستانه فردا (سه‌شنبه) برابر انگلستان آماده کند. تمام بازیکنان دعوت شده توسط دیدیه دشان در ومبلی حضور خواهند داشت ولی خیلی از این بازیکنان علت تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه را از برگزاری این دیدار نمی‌فهمند.

روزنامه لوپاریسین نوشت: آبی‌های فرانسه ترجیح می‌دهند در ابتدا توسط نوئل لوگرائت رییس فدراسیون فرانسه توجیه بشوند. بعضی از بازیکنان فکر بازی را در سر ندارند و نسبت به بازی سه روز پس از اتفاقات پاریس بی‌اعتنا هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، همچنین یکی از دوستان بازیکنان تیم ملی تاکید کرد که برخی از بازیکنان ملی‌پوش فرانسه تصمیم فدراسیون مبنی بر دو روز تمرین پشت‌ درهای بسته و نداشتن هیچ گونه ارتباطی با خانواده‌هایشان را درک نمی‌کنند. دوست این بازیکن در گفت‌وگو با این روزنامه گفت: تمام جهان تحت تاثیر این اتفاق بودند و در این لحظات در کنار خانواده حضور داشتن باعث می‌شود احساس بهتری داشت. بهتر بود که پس از 24 ساعت به آن‌ها اجازه حضور در کنار خانواده‌ها داده می‌شد.

باید یادآوری کرد که بیشتر این بازیکنان به صورت مستقیم درگیر این حادثه بودند. لاسانا دیارا دختر خاله خود را در یکی از مناطق مورد حمله تروریست‌ها از دست داد. خواهر گریزمان که در سالن کنسرت باتکلان بود توانست زنده از این محل خارج شود. نزدیک به 70 نفر در این سالن کشته شدند. با این وجود هر دو بازیکن در کنار تیم ملی خود ماندند.

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه حتی یک لحظه به لغو دیدار دوستانه این تیم برابر انگلستان فکر نمی‌کند. گرائت در این باره گفت: «مشکلی در برگزاری آن نیست. از نظر من می‌بایست آن بازی انجام شود. مهم است که نشان دهیم زندگی جریان دارد و این پیراهن نشان دهنده آن است که فرانسه سرپا است و ورزشکاران با افتخار و غرور آن را بر تن می‌کنند.» طبق گفته گرائت همه با این تصمیم موافق هستند.

او در ادامه افزود: احساس هر یک از آن‌ها را درک می‌کنم ولی هیچ یک از آنان از این تصمیم ناراحت نیستند. این ایده از طرف همه پذیرفته شده است.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال فرانسه