تصمیم عجیب برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013 +عکس : تصمیم عجیب برنده اسکار ...



تصمیم عجیب برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013 +عکس

"آن هث وی" برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن سال 2013 ، با گرفتن تصمیمی عجیب منزل 4.5 میلیون دلاری اش را که هنوز در آن ساکن نشده و از آن استفاده نکرده است برای فروش گذاشت. او فکر میکند در این خانه بیش از اندازه دیده خواهد شد.

به گزارش پرداد به نقل از میرور: "آن هث وی" برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن  سال 2013 ، با گرفتن تصمیمی عجیب منزل 4.5 میلیون دلاری اش را که هنوز در آن ساکن نشده و از آن استفاده نکرده است برای فروش گذاشت. او فکر میکند در این خانه بیش از اندازه دیده خواهد شد.

 

اسکار بهترین بازیگر مرد 2016 , بهترین بازیگر زن اسکار 2016 , برنده های اسکار بهترین انیمیشن

 برنده جایزه اسکار این آپارتمان را در اواخر ژانویه سال جاری خریداری کرد. این آپارتمان در طبقه نهم یک برج زیبا در منطقه بروکلین منهتن قرار دارد اما این ستاره هالیوودی معتقد است این خانه به اندازه کافی حریم شخصی او را حفظ نکرده و بیش از اندازه دید دارد.
و اکنون به همراه همسرش در یک آپارتمان اجاره ای در شهر بروکلین زندگی میکند، این برنده اسکار سابقا در مصاحبه ای گفته بود دوست ندارد به راحتی شناخته شود و زندگی در نیویورک را نمیپسندد. آپارتمانی که او قصد فروشش را دارد 2592 فوت مربع مساحت دارد.
این ستاره هالیوودی  خانه سه خوابه بزرگش که پنجره های بزرگ و زیادی دارد دارای منظره زیبایی از برج بروکلین است به قیمت 4.1 میلیون دلار خریداری کرده است و اکنون با قیمت 4.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

 

 الناز حبیبی برنده جایزه آسیایی بهترین بازیگر زن , فیلم هایی که برنده اسکار بهترین فیلم شده اند , برنده بهترین فیلم اسکار 2015

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

  کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد , اسکار بهترین بازیگر زن 2015 , بهترین بازی 2013

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

  بهترین بازی سال 2013 , بهترین فیلم های 2013 , فیلم های برنده اسکار 2016

برنده اسکار,مراسم اسکار,جایزه اسکار

 

     منبع:pardad.ir


ویدیو : تصمیم عجیب برنده اسکار بهترین بازیگر نقش زن 2013 +عکس