تصاویر: پادگان آموزشی زنان افغان : ارتش افغانستان در حال آموزش سربازان زنی ...


ارتش افغانستان در حال آموزش سربازان زنی است که قرار است در چارچوب نیروهای ویژه به کار گرفته شوند و ماموریت این نیرو‌ها شرکت در عملیاتی است که حمله به خانه‌ها و تجسس و تفتیش از زنان را ضروری می‌کند. فرارو:ارتش افغانستان در حال آموزش سربازان زنی است که قرار است در چارچوب نیروهای ویژه به کار گرفته شوند و ماموریت این نیرو‌ها شرکت در عملیاتی است که حمله به خانه‌ها و تجسس و تفتیش از زنان را ضروری می‌کند.

نیروهای ویژه زنان قرار است پس از خروج نیروهای بین‌المللی از افغانستان تا پایان سال ۲۰۱۴، مقابله با شبه‌نظامیان را به عهده بگیرند و مانع هرگونه خلاء نظامی و امنیتی شوند.
 
از سال ۲۰۱۱ ارتش افغانستان به استخدام و آموزش زنان برای تامین نیرو در واحدهای ویژه روی آورده است. سربازان زن آموزش‌ دیده بیش از همه در تجسس و تفتیش‌های شبانه علیه شبه‌نظامیان به کار گرفته خواهند شد.
 
این گونه عملیات‌ها در میان مردم عادی افغانستان معمولا خشم و نفرت برمی‌انگیزد چرا که آن‌ها احساس می‌کنند که حوزه خصوصیشان و ارزش‌ها و باورهای فرهنگیشان نقض شده است.

 به خصوص تفتیش بدنی زنان توسط سربازان مرد به دیده انرجار نگریسته می‌شود. این وظیفه را قرار است به زودی نیروهای ویژه زنان به عهده بگیرند.


در همین رابطه تصاویری در خبرگزاری های خارجی از یکی از اردوگاه های آموزشی در ولایت "خوست" واقع در استان بغلان منتشر شده است که آموزش زنان داوطلب برای خدمت نظامی را نشان می دهد.

تصاویر زنان بدنساز ایرانی , زنان زیبای افغان , تصاویر زنان نیمه عریان بدنساز ایرانی

تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان , تصاویر زنان , تصاویر زنان بدن‌ساز ایرانی

تصاویر اعدام زنان در ایران , تصاویر اخبار زنان , زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر

تصاویر زنان عثمانی , تصاویر زنان قاجاری , تصاویر زنان هنرمند ایرانی

تصاویر زنان ژاپنی در حمام , اتاق تجاوز داعش به زنان در سوریه تصاویر  , تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان پرورش اندام

برهنه شدن در خیابان برای حمایت از زنان مسلمان تصاویر , تصاویر زنان بدنساز ایران , تصاویر ی زنان بدنساز

تصاویر مسابقات شنای زنان , تصاویر زنان بدنسلز ایرانی , تصاویر زنان بدن ساز

تصاویر زنان در نبرد با داعش , حکم استفاده از تصاویر زنان در تبلیغات , تصاویر بدنسازی زنان ایرانی

زنان افغان , تصاویر زنان ایرانی مسابقات پرورش اندام , تصاویر زنان بدنساز

تصاویر والیبال زنان ایران , سلامت زنان مشاور زنان , بهترین دکتر زنان شیراز


ویدیو : تصاویر: پادگان آموزشی زنان افغان