تصاویر هالیوودی ها در جمع کودکان سرطانی : بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی هالیوود ...


بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی هالیوود برای جلب افکار عمومی با لباس‌های مخصوص نقش‌هایشان به میان کودکان سرطانی رفتند تا برای آنها اعانه جمع کنند. خبرگزاری آنا: کریس اوانز بازیگر «کاپیتان آمریکا» و «انتقام‌جویان» و کریس پرَت بازیگر «نگهبانان کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» روز شنبه در بیمارستان کودکان سیاتل با لباس‌های مخصوص نقش خود به میان کودکان بیمار رفتند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این بازیگران که قبلاً در جریان بازی‌های لیگ ملی فوتبال 27 هزار دلار برای کمک به کودکان بیمار اعانه جمع کرده بودند، عکس‌هایی از خود با بیماران کم سن و سال این بیمارستان منتشر کردند تا افکار عمومی را به مقوله کمک به کودکان بیمار جلب کنند.

کریس اوانز متولد 1981 در بوستون ماساچوست، از سال 2000 با بازی در سریال‌های تلویزیونی وارد حرفه بازیگری تصویر شده و در فیلم‌هایی همچون «چهار شگفت‌انگیز»، «آفتاب»، «اسکات پیلگریم علیه دنیا»، «کاپیتان آمریکا»، «انتقام‌جویان» و «برف‌شکن» بازی کرده است.

کریس پرَت متولد 1979 در مینه‌سوتا است. کریس پرَت نیز از سال 2000 با بازی در فیلم‌های کوتاه و سریال‌های تلویزیونی وارد این حرفه شده است. از فیلم‌های اکران گرفته این بازیگر می‌توان به «تحت تعقیب»، «مانی بال»، «10 سال»، «نامزدی پنج ساله»، «سی دقیقه پس از نیمه‌شب»، «برای او» و «نگهبانان نیمه‌شب» اشاره کرد. «دنیای ژوراسیک» با بازی او در ماه‌های آینده به روی پرده می‌آید.

تعدادی از عکس‌های منتشر شده از این دو بازیگر در بیمارستان کودکان سیاتل را در ادامه می‌بینیم:

کودکان سرطانی , تصاویر آموزش نماز برای کودکان , تصاویر کودکان در روز اول مهر

الهام چرخنده و تصاویر کودکان کار , تصاویر با کیفیت تربیت کودکان , کودکان سرطانی روانشناسی

تصاویر کودکان اختلال یادگیری , استقبال‌ کودکان‌ سرطانی از پرسپولیس , تصاویر از کودکان اختلالات یادگیری

کریستیانو رونالدو در کمک به کودکان سرطانی , تصاویر هایلایت زیبای موهای ستارگان هالیوودی , طلاق ستاره های هالیوودی در سال 2016 تصاویر

ماجرای الهام چرخنده و کودکان خیریه تصاویر , مهم ترین فیلم های هالیوودی در پاییز 2016 تصاویر , تصاویر نیوشا ضیغمی در اولین روز سال تحصیلی در کنار کودکان کار

تصاویر ناپسند الهام چرخنده انتشار عکس از کودکان موسسه خیریه , کودکان کار , تصاویر زیبا

تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , کودکان

تصاویر عاشقانه , نقاشی کودکان , تصاویر خنده دار


ویدیو : تصاویر هالیوودی ها در جمع کودکان سرطانی