تصاویر فاش شده از «گلکسی اس 6» : هفته‌ی آینده‌ گلکسی اس ۶ رسما رونمایی خواهد ...


هفته‌ی آینده‌ گلکسی اس ۶ رسما رونمایی خواهد شد. طی چند روز اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلف از پرچمدار امسال سامسونگ بودیم و امروز نیز به لطف انجمن XDA، تصاویر جدید و واضحی از گلکسی اس 6 فاش شده است. zoomit.ir - مسعود یوسف نژاد: هفته‌ی آینده‌ گلکسی اس ۶ رسما رونمایی خواهد شد. طی چند روز اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلف از پرچمدار امسال سامسونگ بودیم و امروز نیز به لطف انجمن XDA، تصاویر جدید و واضحی از گلکسی اس 6 فاش شده است.

یکی از کاربرانِ انجمن تخصصی XDA تصاویری را منتشر کرده است که به گفته‌ی وی مربوط به نسخه‌ی AT&T از گلکسی اس 6 است. آنچه از تصاویر مشخص است، باریک بودن دستگاه است. به جز باریکی محسوس این گوشی، در قسمت جلوی آن، شاهد تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نیستیم.

گلکسی نوت 7 , تصاویر زیبا , تصاویر

مورد دیگری که به خوبی می‌توان متوجه‌ آن شد، لبه‌های فلزی است اما قسمت پشت دستگاه با نسخه‌ای که ما در زومیت شانس دیدن آن را داشتیم کمی متفاوت است و بدنه‌ی پشتی به نظر از جنس شیشه ساخته شده است. نسخه‌ی که ما شاهدش بودیم از بدنه‌ی تماما فلزی بهره می‌برد. حال باید چند روز منتظر بمانیم و ببینیم نسخه‌ی نهایی چه شکل خواهد بود. اگر بدنه‌ی دستگاه شیشه‌ای باشد احتمالا پوشش پشت آن شبیه به نکسوس ۴ یا اکسپریا زد ۳ خواهد بود.

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , گلکسی اس 8 , تصاویر عاشقانه

نکته‌ای که در این تصاویر سوال‌برانگیز است نبود درگاه میکرو SD و غیرقابل تعویض بودن باتری است. به هر حال تا شروع کنفرانس سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است و هفته‌ی آینده مشخص خواهد شد که نسخه‌ی نهایی گلکسی اس ۶ شبیه به کدامیک از تصاویر فاش شده است.

گلکسی اس 7 , گلکسی s8 , تصاویر خنده دار

به نظر ما این تصاویر مربوط به نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی اس ۶ است و بعید به نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی این گوشی نیز شبیه به آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید باشد. حتی تیزر تبلیغاتی سامسونگ نیز به طراحی نسبتا متفاوتی با این تصاویر اشاره دارد.

تعدادی تصویر جدید به این لیست اضافه شده که این بار گلکسی اس 6 اج نیز در آن‌ها قابل مشاهده هست. به نظر می‌رسد همانطور که توسط زومیت و بسیاری منابع دیگر نیز اعلام شده بود، گلکسی اس 6 اج از هر دو گوشه دارای نمایشگر منحنی است. گفته شده که بر روی هر دو دستگاه اندروید 5.0.2 آبنبات چوبی اجرا شده و در یکی از تصاویر نیز نمایی کلی از رابط کاربری تاچ‌ویز قابل مشاهده است. شخص منتشر کننده‌ی این تصاویر اذعان می‌کند که پرچمدار جدید سامسونگ بسیار باکیفیت بوده و حس فوق‌العاده‌ای به کاربر منتقل می‌کند. همچنین این مساله نیز تایید شده که در گلکسی اس 6 نیازی به کشیدن انگشت بر روی حسگر اثرانگشت نبوده و قرار دادن نوک انگشت بر روی آن برای اجرای عملکرد آن کفایت خواهد کرد.

تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی

گلکسی نوت 5 , تصاویر شیشه ای اسم شما , گلکسی اس 6

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , قیمت گلکسی نوت 7 , قیمت گلکسی اس 7

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , گلکسی , گلکسی اس 7 اج

سامسونگ گلکسی اس 8 , گلکسی a5 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر


ویدیو : تصاویر فاش شده از «گلکسی اس 6»