تصاویر حیرت‌انگیز از تخم‌ریزی یک ماهی : یک گونه ماهی نادر به اسم ماهی ماهیگیر ...


یک گونه ماهی نادر به اسم ماهی ماهیگیر یا (monkfish/goosefish) که در اعماق اقیانوس زندگی می‌کند در هنگام تخم‌ریزی تخم‌های خود را به گونه‌ای پخش می‌کند که منظره‌ای عجیب و خارق‌العاده شبیه به «تور عروس» شکل می‌گیرد. فرارو: یک گونه ماهی نادر به اسم ماهی ماهیگیر یا (monkfish/goosefish) که در اعماق اقیانوس زندگی می‌کند در هنگام تخم‌ریزی تخم‌های خود را به گونه‌ای پخش می‌کند که منظره‌ای عجیب و خارق‌العاده شبیه به «تور عروس» شکل می‌گیرد.

تخم‌های این ماهی نادر به گونه‌ای در آب پخش می‌شوند که طرز قرارگیری آنها در کنار هم منظره‌ای شبیه به تور یا نایلون‌های حبابدار ضربه‌گیر شکل می‌گیرد و طول این گروه تخم‌ها می‌تواند به بیش از یک متر و 80 سانتیمتر برسد.

در تصاویر منتشر شده از این لحظه نادر و شگفت‌انگیز یک «ماهی ماهیگیر» ماده در آکواریوم «نیوانگلند» واقع در ایالت «بوستون» آمریکا در حال تخم‌ریزی است.

این پرده‌های تشکیل شده از تخم‌ ماهی محتوی حدود یک میلیون تخم هستند. این ماهی در هر باروری شش الی هفت مرتبه تخم‌ریزی می‌کند.

15 کتابخانه حیرت‌انگیز در آمریکا تصاویر , تصاویر خاطره انگیز , کال جنیٍٍ؛ دره ای زیبا و حیرت انگیز

هواپیمایی شگفت انگیز که تبدیل به قطار می شود تصاویر , زیباتری و حیرت انگیز ترین کهکشانها , دیدنی های حیرت انگیز و توریستی در نقاط مختلف دنیا

غارهای شگفت‌انگیز الورا ellora هند تصاویر , شهرهای خلال دندانی حیرت انگیز  , تصاویر خاطره انگیز تام جری

کار حیرت انگیز یک مرد انگلیسی  , گالری حیرت انگیز از عکاسی هوایی با پهباد , قابلیت های حیرت انگیز یک شلوار کهنه جین عکس


ویدیو : تصاویر حیرت‌انگیز از تخم‌ریزی یک ماهی