تصاویر جالب از محل کار کارمندان گوگل : تصاویر بسیار تعجب بر انگیز است. اتاق ...


تصاویر بسیار تعجب بر انگیز است. اتاق های کنفرانسی که در قایق تشکیل می شود. سلف غذاخوری با شعار "tech stop"، اتاق های بازی، کابین های چوبی، خونه های اسکیموها، کارمندانی که به جای پله با سرسره از طبقات بالایی به پایین می آیند و... .این مجموعه را مقایسه کنید با شرکت های بزرگ داخلی! تقریبا آرزوی هرکسی که در حوزه آی تی کار می کند در مرحله اول تجربه کار کردن در شرکت های بزرگ مانند گوگل، یاهو، مایکروسافت و.. است و در مرحله بعدی تاسیس شرکتی بر مبنی ایده خود تا بتواند تحولی در دنیای آی تی و اطلاعات انجام دهد.

خصلتی که در اکثر کارمندان این شرکت ها وجود دارد وفاداری به شرکت است. وفاداری به معنای حس تعلق و کار کردن هرچه بهتر برای رسیدن به اهداف شرکت. وقتی وبلاگ شخصی کارمندان این شرکت ها را می خوانید با آدمهای پر ایده و سرشار از انرژی مواجه می شوید که هیچ شباهتی با کارمندان خسته و خموده بقیه مراکز و مجموعه ها را ندارند.

شرکت های بزرگ توجه ویژه ای به شرایط کارمندان خود دارند. آنها بر این باورند با فراهم کردن محیطی شاد همراه با آرامش، باعث کیفیت کاری بهتر کارمندان می شود. تصاویر زیر نمایی از دفاتر کاری شرکت گوگل است.


تصاویر جالب , ترفند های جالب گوگل , معرفی تصاویر به گوگل

تصاویر بسیار تعجب بر انگیز است. اتاق های کنفرانسی که در قایق تشکیل می شود. سلف غذاخوری با شعار "tech stop"، اتاق های بازی، کابین های چوبی، خونه های اسکیموها، کارمندانی که به جای پله با سرسره از طبقات بالایی به پایین می آیند و... .

این مجموعه را مقایسه کنید با شرکت های بزرگ داخلی. این نوع نگاه به کارمند در کشور ما معنی نمی دهد. البته قبول دارم اگر همچین امکاناتی در یک شرکت ایرانی وجود داشت در چند ماه اول، شرکت ورشکسته میشد چون کارمندان محیط کار را با شهربازی اشتباه می گرفتند. این نگاه نیاز به فرهنگ سازی در تمام سطوح دارد. هم کارمند و هم کارفرما. مخصوصا در حوزه آی تی و برنامه بنویسی که کسل کننده بودن محیط افت کاری شدیدی را به دنبال دارد.



ویدیو : تصاویر جالب از محل کار کارمندان گوگل