تصاویر: تجمع هنرمندان به یاد همایون‌ خرم : مراسم بزرگداشت و یادبودد استاد «همایون ...


مراسم بزرگداشت و یادبودد استاد «همایون خرم» عصر روز سه شنبه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد. فرارو: مراسم بزرگداشت و یادبودد استاد «همایون خرم» عصر روز سه شنبه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال قابل توجه اهالی موسیقی و دوستداران هنر ایرانی برگزار شد، ازدحام به قدری بود که بسیاری از حاضرین در میدان فاطمی نتوانستند به داخل مسجد بروند و بسیاری به دلیل ازدحام شدید، پس از حضور در محل و ذکر فاتحه‌ای، محل برگزاری برنامه را ترک کردند.

در این بین حضور بزرگانی چون شهرام ناظری و استاد حسین خواجه امیری (ایرج) با استقبال شدید دوستداران و جمعیتی که در محل حاضر بودند رو به رو شد و در این بین استاد ایرج به دلیل هجوم دوستدارانش برای گرفتن عکس و امضا، به کمک دور وبری‌هایش، خیلی زود سالن محل برگزاری برنامه را ترک کرد تا خللی در برگزاری برنامه رخ ندهد.

علیرضا قربانی، فرهاد فخرالدینی، کیوان ساکت، بیژن بیژنی، میلاد کیایی، امین‌الله رشیدی، محمد اصفهانی، هوشنگ کامکار، داود گنجه‌ای، فرهاد فخرالدینی، داریوش پیرنیاکان، انوشیروان روحانی، سهیل محمودی، آرش و امیر قنادی، کیارش پوزشی، شهرام شکوهی، فاضل جمشیدی، نصرالله ناصح‌پور و... بسیاری دیگر از چهره‌های شناخته شده حضور داشتند.

همچنین در محوطه بیرونی این مسجد پلاکاردهایی از سوی عزت‌الله و مجید انتظامی، سالار عقیلی، نادر مرتضی‌پور، ارکس‌تر مهرنوازان، نادر گلچین، ریاست مجموعه محک و... برای عرض تسلیت به خانواده مرحوم خرم ارسال شده بود.

تصاویر هنرمندان , زن شوهر هنرمندان تصاویر , تصاویر قطعه هنرمندان

تصاویر هنرمندان در جشنواره حافظ , تصاویر جشنواره حافظ و مد هنرمندان , مراسم چهلم داوود رشیدی با حضور هنرمندان تصاویر

قدیمی ترین تصاویر هنرمندان و ورزشکاران معروف ایرانی , تصاویر هنرمندان ایرانی , هنرمندان در روز قدس حضور داشتند تصاویر

افشای فیش حقوقی هنرمندان و بازیگران تصاویر , تصاویر هنرمندان همسران , تجمع بازیگران مقابل بیمارستان جم به سهل انگاری درمان کیارستمی تصاویر

جشن حافظ و تصاویر هنرمندان و همسرانشان , جدیدترین تصاویر هنرمندان سینمای ایرانصدف طاهریان , تصاویر هنرمندان ایرانی و فرزندان کوچکشان

حامد همایون , همایون شجریان , اخبار هنرمندان

خانه هنرمندان , تصاویر زیبا , تصاویر

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , هنرمندان , دانلود آلبوم حامد همایون

تصاویر عاشقانه , همایون غنی زاده , تصاویر خنده دار

همایون ارشادی , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

تصاویر سه بعدی , همایون , حامد همایون هیهات

تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , همایون بهزادی

همایون خرم , هیهات حامد همایون , اخبار داغ هنرمندان

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ

اینستاگرام هنرمندان , کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب


ویدیو : تصاویر: تجمع هنرمندان به یاد همایون‌ خرم