تصاویری از کامپیوتر رومیزی خمیده «اچ‌ پی» : اچ‌پی به تازگی چند کامپیوتر جدید ...


اچ‌پی به تازگی چند کامپیوتر جدید معرفی کرده است که شاید جذاب‌ترین آن‌ها، کامپیوتر ۳۴ اینچی Envy Curved باشد و همان طور که از نامش مشخص است، صفحه نمایشی بزرگ و خمیده دارد. zoomit.ir - میعاد بافراست: اچ‌پی به تازگی چند کامپیوتر جدید معرفی کرده است که شاید جذاب‌ترین آن‌ها، کامپیوتر ۳۴ اینچی Envy Curved باشد و همان طور که از نامش مشخص است، صفحه نمایشی بزرگ و خمیده دارد.

صندلی کامپیوتر , خرید صندلی کامپیوتر , قیمت صندلی کامپیوتر

اچ‌پی دیروز از چند کامپیوتر جدید خود پرده برداشت. کامپیوتر همه‌کاره رومیزی انوی کرود یکی از این مدل‌ها بود که مجهز به صفحه نمایش ۳۴ اینچی خمیده است. رزولوشن این صفحه نمایش ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که برای صفحه نمایش در این ابعاد مقداری کمتر از حد ایده‌ال است.

دانلود بازی کامپیوتر , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

انوی با صفحه نمایش خمیده، از ۲۲ نوامبر با قیمت ۱۸۰۰ دلار برای نسخه‌ی پایه عرضه می‌شود. شما می‌توانید از بین پردازنده‌های مختلف i5 یا i7 اسکای‌لیک، پردازنده گرافیکی یکپارچه یا پردازنده‌ی گرافیکی مجزای GTX 960A انویدیا، ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و حافظه از نوع SSD یا HDD ترکیب‌ها با قیمت‌های مختلف را انتخاب کنید.

کامپیوتر , تلگرام کامپیوتر , میز کامپیوتر

اچ‌پی نسخه‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی از این کامپیوتر خود را نیز معرفی کرده و آن‌ها را کامپیوترهای چندمنظوره انوی خوانده است. بهترین نسخه از این کامپیوترها را می‌توان با رزولوشن UHD و صفحه نمایش لمسی خریداری کرد اما قیمت پایه برای نسخه ۲۴ اینچی ۹۹۹ دلار و برای نسخه‌ی ۲۷ اینچی ۱۲۰۰ دلار خواهد بود.


ویدیو : تصاویری از کامپیوتر رومیزی خمیده «اچ‌ پی»