تصاویری از لیلا حاتمی در جشنواره فیلم رم : هفتمین دوره از جشنواره بین المللی ...


هفتمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم رم از روز جمعه کار خود را آغاز کرد و تا روز شنبه 27 آبان ادامه دارد.         خبرگزاری ایرنا: هفتمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم رم از امروز جمعه کار خود را آغاز کرد و تا روز شنبه 27 آبان ادامه دارد. این جشنواره بین المللی که وارد هفتمین سال خود شده است شامل چهار بخش ˈمسابقهˈ، ˈخارج از مسابقهˈ، ˈسینما 21ˈ و ˈچشم انداز ایتالیاˈ می شود.

 فیلم ˈدرس شرˈ از ˈتاکاشی میکهˈ نخستین فیلمی است که در بخش مسابقه و فیلم و ˈدر انتظار دریاˈ از کارگردان تاجیک ˈبختیار خدا نظرفتˈ در بخش خارج از مسابقه اکران خواهد شد.

فیلم های لیلا حاتمی , فیلم حامد بهداد و لیلا حاتمی , لیلا حاتمی در جشنواره های بین المللی
لیلا حاتمی داور هفتمین جشنواره بین المللی رم

این جشنواره بین المللی ساعت 18:30 به وقت محلی با حضور 22 عضو هیات داوری در بخش های مختلف آغاز شد.

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی یکی از اعضای هیات داوری بخش مسابقه و بابک کریمی - تدوینگر ایرانی - مقیم رم نیز عضو هیات داوری بخش چشم انداز ایتالیا است.

بخش مسابقه این جشنواره شامل 15 فیلم بلند است که برای نخستین بار در جهان اکران خواهد شد.

فیلم ˈبازگشت به سال 1942ˈ از کارگردن چینی ˈفنگ اکسیائوگانگˈ، فیلم ˈنگاهی به داخل مغز چارلز سوان سومˈ از کارگردان امریکایی ˈرومان کوپولاˈ، فیلم ˈدرس شرˈ از کارگردان ژاپنی ˈتاکاشی میکهˈ، فیلم ˈعلی چشم های ابی رنگ داردˈ از کارگردان ایتالیایی ˈکلاودیو جووانزهˈ، فیلم ˈانرا تابستان می نامندˈ از کارگردان ایتالیایی ˈپائولو فرانکیˈ، فیلم ˈIXJANAˈ از ˈچوزف اسکولیموسکیˈ و ˈمیشل اسکولیموسکیˈ از کشور لهستان و فیلم ˈهرگز نمیرˈ از کارگردان مکزیکی ˈانریک ریوروˈ، از جمله 15 فیلم بلند این جشنواره است.

فیلم ˈدست در دستˈ از کارگردان فرانسوی ˈوالری دونزلیˈ ، فیلم ˈMARFA GIRLˈ از ˈلری کلارکˈ امریکایی ، فیلم ˈزندگی در موتلˈ از ˈگابریئل پولسکیˈ امریکایی، فیلم ˈعروس های آسمانی دشت دریاˈ از کارگردان روسی ˈالکسی فدروچنکوˈ، فیلم ˈتو من و ماˈ از ˈجکز دویلونˈ فرانسوی، فیلم ˈبازگشت ابدیˈ از ˈکیرا موراتواˈ از اوکراین و فیلم ˈچهره دیگریˈ از ˈپاپی کورسیکاتوˈ ایتالیایی نیز از فیلم های بلند این جشنواره گزارش شده است.

فیلم مشترک لیلا حاتمی و حامد بهداد , فیلم لیلا حاتمی و حامد بهداد , جشنواره کن لیلا حاتمی

هیات داوری بین المللی این جشنواره در بخش مسابقه به ریاست ˈجف نیکولزˈ و متشکل از ˈتیمور بکمامبتوفˈ کارگردان و تولید کننده روسی، ˈوالنتینا چرویˈ بازیگر ایتالیایی ، ˈکریس فوجیواراˈ منتقد سینمایی و مدیر جشنواره امریکایی، ˈلیلا حاتمیˈ بازیگر ایرانی، ˈپی.جی هوگانˈ کارگردان استرالیایی و ˈادگاردو کوزارینسکیˈ کارگردان ارژانتینی است.

جایزه طلایی ˈمارکو ائورلیوˈ به عنوان بهترین فیلم، جایزه بهترین کارگردانی، جایزه ویژه هیات داوری، جوایز بهترین بازیگران مرد و زن، جوایز بهترین بازیگر جوان، جایزه بهترین کمک فنی و جایزه بهترین صحنه ارایی، از جوایز این دوره از جشنواره بین المللی رم عنوان شده است.

پوشش لیلا حاتمی در جشنواره کن , لیلا حاتمی در جشنواره کن , فیلم لیلا حاتمی در کن


ویدیو : تصاویری از لیلا حاتمی در جشنواره فیلم رم