تصاویری از سنت ختنه دختران در کنیا (16+) : بسیاری از این زنان پس از انجام این ...


بسیاری از این زنان پس از انجام این عمل ناگزیرند برای یک عمر با عوارض جسمی و روحی آن دست و پنجه نرم کنند.سندرم بی‌اعتمادی و اضطراب در میان دختران کوچکی که خانواده‌هایشان ناگهان آنها را به زیر تیغ خنته فرستاده‌اند نیز از پیامدهای رایج این عمل غیرانسانی است. روزگارنو: سنت عجیب ختنه در قبیله ای در کنیا گریه و وحشت چهار دختر که برای مراسم ختنه آماده می شوند این روزها سوژه داغ خبرگزاریهای خارجی شده است.

ختنه کردن زنان در بعضی از قبایل کنیا سنت رایجی است که ظاهرا دختران را برای ازدواج آماده می‌کند.آنها طی مراسم خاص با پوشاندن دختران در پوست حیوانات و ریختن ماده ای سفید بر روی بدنشان آنها را ختنه می کنند.

ختنه دختران کوکا , ختنه دختران , ختنه کردن دختران

 این عمل در کنیا غیر قانونی اعلام شده است اما در بسیاری از قبایل آفریقایی، سنت از قوانین مهم تر هستند.

بسیاری از این زنان پس از انجام این عمل ناگزیرند برای یک عمر با عوارض جسمی و روحی آن دست و پنجه نرم کنند.سندرم بی‌اعتمادی و اضطراب در میان دختران کوچکی که خانواده‌هایشان ناگهان آنها را به زیر تیغ خنته فرستاده‌اند نیز از پیامدهای رایج این عمل غیرانسانی است.در دهه‌های اخیر، یکی از فشارهایی که مکرراً از سوی نهادهای بین‌المللی، بر کشورهای اسلامی وارد شده و اسلام محکوم شده است، موضوع ختنه دختران و زنان است.

تصاویری از ختنه زنان , ختنه کردن دختران در کشورهای آفریقایی , ختنه

دختران ترامپ , دختران حوا , دختران زیبا

دختران ایرانی , دختران فراری , ختنه زنان

سریال دختران حوا , دختران , عکس دختران زیبا

خود ارضایی دختران , بلوغ دختران , دختران ساپورت پوش

خودارضایی دختران , ختنه کردن , دختران جذاب

ختنه پسر , فیلم دختران , عوارض خود ارضایی دختران


ویدیو : تصاویری از سنت ختنه دختران در کنیا (16+)