تصادف مرگبار در جاده فیروزکوه و گله نماینده : مشهدی عباسی، نماینده دماوند و ...


مشهدی عباسی، نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه مندی از وزیر راه و شهرسازی، افزود: متاسفانه از این دست حوادث در حوزه انتخابیه کم نیست که ناشی از غیراستاندارد بودن مسیر در برخی نقاط است. ایرنا: نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش تلفات جانی و مالی در محورارتباطی تهران- فیروزکوه هشدار داد.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ روز دوشنبه و ساعاتی پس از وقوع حادثه دلخراش واژگونی تریلر در محور فیروزکوه و کشته شدن سه تن از هموطنان، اظهارکرد: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد افزایش حوادث دلخراش از این دست در منطقه هستیم که دل انسان را به درد می آورد.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز این محور بخصوص در شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: معتقدیم از روز نخست در طراحی و احداث این محور بی دقتی های زیادی شده است.

مشهدی عباسی با ابراز گلایه مندی از وزیر راه و شهرسازی، افزود: متاسفانه از این دست حوادث در حوزه انتخابیه کم نیست که ناشی از غیراستاندارد بودن مسیر در برخی نقاط است.

وی همچنین با اشاره به حادثه مشابهی که هفته قبل در همین منطقه رخ داد و موجبات آلایندگی زیست محیطی فراوان و آلودگی آب رودخانه های ˈنم رودˈ و ˈحبله رودˈ و مرگ آّبزیان را فراهم کرد، گفت: این قبیل خسارات جانی و مالی قابل اغماض نیست و در این زمینه به وزیر راه و شهرسازی تذکر جدی می دهیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حال که این مسیر با این شرایط ساخته شده، حداقل باید در ایمن سازی هر چه بیشتر آن جدیت به خرج داد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد نصب علائم هشداردهنده بیشتر و درارتباطی طولانی تر و استقرار عوامل پلیس راه در مناطق خطرخیز می تواند به عنوان راهکارهای موقتی و کوتاه مدت اثرگذار باشد.

مشهدی عباسی در خاتمه تصریح کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی می خواهیم تا در این مورد و سایر نقاط حادثه ساز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اهتمام بیشتری داشته باشد تا بیش از این شاهد از بین رفتن سرمایه های کشور در محورهای ارتباطی نباشیم.

صبح امروز (دوشنبه) واژگونی یک دستگاه تریلر حامل نفت کوره در منطقه پیچ ˈهراندهˈ محور ارتباطی فیروزکوه منجر به فوت راننده و دو نفر سرنشین آن شد.


ویدیو : تصادف مرگبار در جاده فیروزکوه و گله نماینده