تصادف در اتوبان نطنز ـ کاشان ۱۸ مجروح بر جای گذاشت :       معاون مرکز فوریت ...



 

تصادف اتوبوس اتوبان کرج , تصادف 2 اتوبوس در اتوبان کرج , تصادف اتوبوس در اتوبان تهران کرج

 

 

معاون مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بامداد امروز تصادف در اتوبان نطنز ـ کاشان ۱۸ مجروح بر جای گذاشت.

 

علیرضا راحتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اتوبوسی که از شیراز به سمت تهران در حال حرکت بود در نزدیکی های اتوبان نطنز ـ کاشان دچار سانحه شد و ۱۸ نفر از مسافران این اتوبوس مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تصادف در حالی در ساعت ۵:۴۰ بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ اتوبان نطنز کاشان رخ داد که انحراف اتوبوس مسافربری از مسیر سبب واژگونی اتوبوس و مجروحیت و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد.

معاون مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد وضعیت مجروحان این حادثه نیز عنوان داشت: ۱۸ نفر مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش است.

راحتی در ادامه به حادثه ای که برای اتوبوس مسافربری دیگر در اتوبان کاشان قم روی داد نیز اشاره و اضافه کرد: در این حادثه که یکشنبه شب در کیلومتر ۴۸ اتوبان کاشان ـ قم تصادفی میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک تریلر رخ داد که در این حادثه ۲۱ نفر از مسافران اتوبوس دچار جراحت شدند که پس از انجام عملیات امدادی اولیه برای مداوا به بیمارستان های کاشان و قم اعزام شدند که اکنون وضعیت عمومی آنان به نسبت رضایت بخش است.... /خبرگزارى ایسنا


ویدیو : تصادف در اتوبان نطنز ـ کاشان ۱۸ مجروح بر جای گذاشت