تسلیم قاتل مهندس جوان به پلیس :   عامل نزاع خونین نیمه شب  میدان مرکزی قائمشهر ...



  عامل نزاع خونین نیمه شب  میدان مرکزی قائمشهر با اقدامات تخصصی پلیس، خود را در تنگنا دید و تسلیم قانون شد.

این مرد در جریان جنایتی هولناک پسر جوانی را با وارد آوردن ضربات چاقو به قلبش  به آغوش مرگ فرستاد.


بنا بر این گزارش، حادثه هنگامی رخ داد که قربانی حادثه که 25 ساله بود و مهدی نام داشت به همراه یکی از دوستانش برای خرید به سوپر مارکتی در میدان امام(ره) قائمشهر رفتند. هنوز دو مرد جوان وارد سوپرمارکت نشده بودند که فریاد‌های درگیری در منطقه شنیده شد و پیش از آنکه کسی بتواند مانع درگیری شود یک مهندس جوان معماری نیمه جان کنار جوی آب خیابان افتاد.


با اطلاع ماجرا  از سوی حاضران در منطقه به مأموران پلیس، بلافاصله پیکر نیمه جان مهندس جوان به بیمارستان رازی انتقال داده شد اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی ناشی از اصابت ضربات چاقو به قلب و سینه اش در آغوش مرگ آرام گرفت.با مرگ این مهندس جوان به دستور بازپرس ویژه قتل قائمشهر تحقیقات پلیس درباره نحوه و علت مرگ قربانی حادثه آغاز شد.


یک شاهد عینی حادثه درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: ساعت 5/10 شب بود. قربانی حادثه به همراه یکی از دوستانش  به سمت سوپر مارکت در حرکت بود که با سه پسر جوانی که روبه‌روی یک قهوه‌خانه نشسته بودند بر سر موضوعی دچار اختلاف شدند. هنوز چند لحظه‌ای از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان یکی از سه پسر جوان چاقویی را بیرون کشیده و به سمت دو مرد جوان حمله کرد. درگیری آنها خیلی کوتاه بود. پسر چاقوکش ضربه‌ای به او زد که او روی زمین افتاد و هر سه پسر جوان پا به فرار گذاشتند

 

با توجه به اطلاعاتی که مأموران درباره مشخصات عاملان درگیری به دست آورده بودند تحقیق برای ردیابی آنها را در دستور کار خود قرار دادند.مأموران در ادامه بررسی‌های خود مشخصات و عامل اصلی جنایت را که از ساکنان یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر قائمشهر است به دست آوردند اما قاتل فراری شده بود، بنابراین تجسس‌های برون استانی برای کشف مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت. سرانجام با گذشت 18 روز از ماجرای قتل، فرشاد 25 ساله وقتی همه راه‌ها را به روی خود بسته می‌دید  خود را تسلیم پلیس کرد.


وی علت قتل را مشاجره لفظی با مقتول اعلام کرد و گفت: در هنگام درگیری، به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت روانی مساعد نداشتم.


براساس اعلام پلیس این مرد سوابق کیفری بویژه حبس را در پرونده خود دارد.

 

 اخبار  حوادث  - ایران 


ویدیو : تسلیم قاتل مهندس جوان به پلیس