ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد : ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل ...


ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم فولاد اعلام شد. خبرگزاری فارس: در حالی که طبق رای کمیته انضباطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان بدون تماشاگر باید برگزار شود اما حدود 30 هوادار بیرون ورزشگاه منتظر بودند تا بلکه بتوانند راهی به ورزشگاه پیدا کنند.

*ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان به این شرح است.

سوشا مکانی، رضا خالقی‌فر، احمد نورالهی، حمیدرضا علی‌عسکری، رضا نورمحمدی، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، محسن بنگر، مهدی جعفر‌پور، احمد نورالهی و هادی نوروزی.

*بازیکنان فولاد و پرسپولیس از زمانی که وارد زمین شدند تا بدن‌هایشان را گرم کنند با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.

* موسی سلامت، جانبازی که معمولا در همه بازی‌های خانگی پرسپولیس به ورزشگاه پرسپولیس می‌آید امروز هم در کنار نیمکت پرسپولیس حضور دارد.

*اتوبوس کاروان تیم پرسپولیس در ساعت 13 وارد ورزشگاه آزادی شد.

* از آنجایی که نیلسون امروز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است یکی از دروازه‌بانان امید پرسپولیس به عنوان گلر دوم روی نیمکت نشست. البته این دروازه‌بان در ابتدا نامش در لیست پرسپولیس نبود و فرج‌الله یثربی ناظر این بازی به این مسئله ایراد وارد کرد و اجازه حضور این دروازه‌بان را روی نیمکت نداد اما این مسئله برطرف شد و دروازه‌بان دوم پرسپولیس توانست روی نیمکت بنشیند.

در حالی که گفته می‌شد مهدی طارمی با مصدومیت روبه‌رو است اما او امروز بر روی نیمکت ذخیره پرسپولیس می‌نشیند.

* ۳۵ مربی دوره آموزش مربیگری قصد دیدن بازی پرسپولیس و فولاد را داشتند که با توجه به برگزاری مسابقه بدون تماشاگر به آنها ایراد گرفته شد و قرار است که برای آنها مجوز صادر شود‬.


ویدیو : ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد