ترکیب تیم ملی ایران در استارت جام ملت ها :   اخبار ورزشی  -  صادقی، حیدری و ...



ایران استارت آپ , استارت آپ های ایران , ترکیب تیم ملی ایران

 

اخبار ورزشی  -  صادقی، حیدری و جهانبخش روی نیمکت؟!
ترکیب تیم ملی ایران در استارت جام ملت ها

در تقابل با بحرین احتمالا حیدری، صادقی و جهانبخش روی نیمکت می نشینند و به جای آنها وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی و مهرداد پولادی بازی می کنند.

 به گزارش  جام نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان تا ساعاتی دیگر به مصاف بحرین می رود و جام ملت های آسیا برای ما با این بازی حساس آغاز می شود.

 از استرالیا خبر رسیده ترکیب کارلوس کی روش برای این بازی نسبت به آنچه در ذهن داشت، سه تغییر دارد. 48 ساعت قبل از آن که تیم ملی از تهران به استرالیا پرواز کند، گفته می شد کی روش برای جام ملت ها تیم ملی را با چیدمان 1-3-2-4 به میدان می فرستد و علیرضا حقیقی درون دروازه است، خسرو حیدری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی و احسان حاج صفی از راست به چپ در خط دفاع هستند، آندو تیموریان و جواد نکونام مثل همیشه دو هافبک دفاعی تیم ملی هستند، در خط سوم مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش بازی می کنند و رضا گوچی تنها مهاجم ماست.

 اما صدور مجوز مهرداد پولادی از یک سو و تمرینات آماده سازی تیم ملی در سیدنی از طرف دیگر باعث شد کی روش چیدمان ذهنی اش را تغییر بدهد.

 حالا از ملبورن خبر می رسد امروز در تقابل با بحرین احتمالا حیدری، صادقی و جهانبخش روی نیمکت می نشینند و به جای آنها وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی و مهرداد پولادی بازی می کنند.

با این حساب امروز احتمالا علیرضا حقیقی درون دروازه است، وریا غفوری، سیدجلال حسینی، پورعلی گنجی و مهرداد پولادی در خط دفاع بازی می کنند، جلوتر از آنها نکونام و آندو قرار می گیرند و دژآگه، شجاعی و حاج صفی از راست به چپ خط سوم تیم ملی را تشکیل می دهند و پشت سر گوچی به میدان می روند.


  اخبار ورزشی  -  جام نیوز


ویدیو : ترکیب تیم ملی ایران در استارت جام ملت ها