ترور "خاتمی" سوژه سیاسی‌ترین فیلم ایران : فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» با کشف ...


فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» با کشف طرح ترور سید محمد خاتمی آغاز می‌شود، تروری که توسط ام آی سیکس برای راه انداختن جنگ داخلی در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است. فارس: طرح ترور «سیدمحمد خاتمی» ورودی فیلم «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در حالی عنوان سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینما را با خود دارد که نیروهای امنیتی را هم درگیر کرده است.
 
فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» با کشف طرح ترور سید محمد خاتمی آغاز می‌شود، تروری که توسط ام آی سیکس برای راه انداختن جنگ داخلی در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران , پرفروش ترین فیلم ایران , پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران

 دراین طرح ترور قرار است هواپیمای رئیس جمهوریسابق ایران سید محمد خاتمی در آسمان منفجر شود.

ابوالقاسم طالبی در این فیلم سیاسی جنگ و توطئه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران را تصویر کرده است.

پرفروش ترین فیلم سینمای ایران , لیست پرفروش ترین فیلم های ایران , پرفروش ترین فیلم های ایران

اکنون این فیلم به خاطر این آغاز و قصه پروانه اکرانش در محاق فرو رفته است. اگر چه شب گذشته در سالن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در بعضی سینماهای مردمی نمایش داده شده و با اقبال خوبی از ناحیه مخاطبان خاص و عام مواجه شده است.

پیش از این هم فیلم به رنگ ارغوان که راجع به درگیری عاطفی یک مامور امنیتی در جریان یک ماموریت خاص است چندین سال اکران آن به دستور وزیر اطلاعات وقت متوقف بود اما در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و توسط مسئولین فعلی وزارت ارشاد مجوز اکران گرفت.

پرفروش ترین فیلم های در حال اکران ایران , پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران , پربازدید ترین فیلم ایران جدید 95

گفته می شود فشارهای خاص از ناحیه بعضی سیاسیون باعث تردید و تعلل در صدور پروانه اکران این فیلم است.

«قلاده‌های طلا» به تهیه کنندگی محمد خزاعی دبیر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دلیل حضور تهیه‌کننده در مسئولیت دبیری جشنواره از بخش مسابقه سینمای ایران یعنی مهمترین بخش جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد.

 در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که لقب سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است بازیگرانی چون امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، علی‌رام نورایی، نیلوفر خوش‌خلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسدزاده ایفای نقش می‌کنند.         


ویدیو : ترور "خاتمی" سوژه سیاسی‌ترین فیلم ایران