ترقه بترکانید، 6 هزار پوند ببرید! +عکس : به تازگی یک شرکت تولید کننده ترقه ...


به تازگی یک شرکت تولید کننده ترقه دست به ابتکاری جالب زده است و درون آن ها جایزه های ارزشمندی را پنهان کرده است. شما با منفجر کردن یک ترقه می توانید صاحب وسایلی شوید که کم ارزش ترین آن ها 6 هزار پوند قیمت دارد. باشگاه خبرنگاران: ترقه ها انواع مختلفی دارند و به نسبت خطرناکی دسته بندی می شوند. برخی ترقه های ساده هستند که با دست منفجر می شوند و بیشتر در جشن ها به کار می روند. از آن ها در مراسم های سال نو نیز استفاده می شود که محبوبیت آن بیشتر در کشورهای انگلستان و ایرلند و مستعمره های آن ها است.

به تازگی یک شرکت تولید کننده ترقه دست به ابتکاری جالب زده است و درون آن ها جایزه های ارزشمندی را پنهان کرده است. شما با منفجر کردن یک ترقه می توانید صاحب وسایلی شوید که کم ارزش ترین آن ها 6 هزار پوند قیمت دارد.

قیمت پوند , هزار سایت , هزار و یک آهنگ

در این ترقه های جالب کلید یک قایق فوق لوکس به ارزش 3.5 میلیون پوند، سوییچ یک خودروی آستون مارتین به ارزش 190 هزار پوند، بلیط یک سفر رویایی به ارزش 77 هزار پوند و ... قرار گرفته است.

این ترقه ها در نزدیکی سال نو میلادی وارد بازار می شوند و بسته های طلایی آن ها از بقیه ترقه ها جداست. تنها یک عدد از هر جایزه وجود دارد که به خوش شانس ترین افراد خواهد رسید.


ویدیو : ترقه بترکانید، 6 هزار پوند ببرید! +عکس