ترفند جالب قلعه نویی برای فروش ستاره استقلال؛ یک تیر و چند نشان :   اخبار ورزشی ...



یک ترفند جالب برای مشاهده قدرت سیگنال آیفون , ترفند جالب آرایشی برای داشتن لبهای برجسته آموزش , ترفند آرایشی ساده برای کوچک نشان دادن بینی بزرگ تان

 

اخبار ورزشی - هم سپاهان تقویت نمی شود هم مجوز رستوران پدیده صادر می شود؛
ترفند جالب قلعه نویی برای فروش ستاره استقلال؛ یک تیر و چند نشان

هافبک ملی پوش استقلال در عوض مجوز رستوران پدیده‌ شاندیز به پدیده می رود تا با این ترفند سپاهان هم تقویت نشود.

با جدایی قطعی پژمان نوری استقلال رسما وارد فصل نقل و انتقالات شد تا پروسه جذب و دفع بازیکنان موردنظرش استارت خورده باشد.

در این راستا خبرهایی از جابه‌جایی دو بازیکن تیم‌های استقلال و پدیده مشهد به گوش می رسد که حاکی از معاوضه رضا عنایتی با آندرانیک تیموریان بوده. این مبادله بازیکن بین یک تیم باسابقه لیگ‌برتری با یک تیم تازه‌ تشکیل شده البته دو دلیل عمده داشته است که به آن می‌پردازیم.

* سپاهان نباید قدرت بگیرد
قطعا می‌دانید یا اگر نمی‌دانستید بدانید که آندرانیک تیموریان و هاشم بیگ‌زاده در یک پروژه تجاری با هم شریک هستند. پروژه‌ای اقتصادی، آن هم در شهر توریستی اصفهان بنا نهاده و آنجا یک فروشگاه بزرگ چندمنظوره مانند نمونه‌های تهرانی‌اش افتتاح کردند. از این‌رو آندرانیک هر از گاهی برای سرکشی به این پروژه راهی این شهر می‌شود.

در این میان با مصدومیت محرم نویدکیا و اختلافاتی که بین رسول‌شان با حسین فرکی به وجود آمده کادر فنی سپاهان از مدتی پیش درصدد برآمده تا تیموریان ناراضی را به اصفهان ببرد. حتی صحبت‌هایی هم با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام شده است که خیلی سریع این مطالب به اطلاع ژنرال رسید.

امیر قلعه‌نویی هم که هرگز نمی‌خواهد سپاهان را (از اینکه هست) قدرتمندتر ببیند به سراغ راه‌حل دیگری رفت تا هم آندو را به پول مدنظرش برساند هم مانع شود سپاهان که از رقبای جدی تیمش است قدرت بگیرد.

* رستوران پدیده قلعه‌نویی
قلعه‌نویی از مدت‌ها پیش با خرید یک سالن درصدد بود تا رستوران خودش را افتتاح کند. رستورانی که به واسطه دوستی‌اش با یکی از نفرات اصلی مرتبط با مجموعه پدیده مشهد توانست مجوز این برند را بگیرد تا نام رستورانش را پدیده‌شاندیز بگذارد.

به یاد داریم در خلال برپایی اردوی فصل پیش استقلال در جزیره کیش، قلعه‌نویی و تیمش یک شب در مراسم افتتاح پروژه پدیده مشهد در آن جزیره شرکت کردند.

رفاقت امیر با مالک پدیده سبب شد تا او بدون دردسر از امتیاز اسم این رستوران که در جمع برندهای این صنف جزو مطرح‌ها به حساب می‌آید، استفاده کند.

حالا و پس از قریب یک‌سال گفته می‌شود امیر و دوستش در پدیده بر سر یک موضوع دیگر به توافق رسیدند و آن معاوضه آندو با عنایتی است.

از این طریق آندو به جای سپاهان با رضایتنامه‌ای که برای پدیده صادر شده راهی مشهد می‌شود و هم بدون دردسر به پول خود می‌رسد و هم سپاهان تقویت نمی‌شود، پدیده هم که جزو مدعیان نیست.

از آن‌سو هم عنایتی به استقلال می‌آید تا یک تمام‌کننده حرفه‌ای به جای هافبک دفاعی که هیچ یک از مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی از او رضایت ندارند در تیم حضور پیدا کند. ‌
اخبار ورزشی - روزنامه گل

 


ویدیو : ترفند جالب قلعه نویی برای فروش ستاره استقلال؛ یک تیر و چند نشان