تراکتورسازی: شریفی حق ما بود : مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید با خوابیدن گرد ...


مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید با خوابیدن گرد و خاک‌ها اثبات می کند که مهدی شریفی حق باشگاهش بوده نه ملوان. خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید با خوابیدن گرد و خاک‌ها اثبات می کند که مهدی شریفی حق باشگاهش بوده نه ملوان.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی درباره مجمع فدراسیون فوتبال گفت: در این مجمع بحث‌های خوبی مطرح شد و نسبت به سال گذشته این مجمع بهتر و شفاف‌تر بود. اراده دوستان بر این است که ما را به سمت استانداردها ببرند و به طور کلی حرف‌ها و بحث‌ها خیلی کارشناسانه‌تر از گذشته بود. مجمع سازمان لیگ هم پیگیر مسائل است و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. درست است که الان در آسیا ما موفق هستیم و در رتبه نخست این قاره قرار داریم ولی باید به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم به صدر آسیا برسیم.

او در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می‌شود بیان کرد: انتخابات قرار است با تاخیر برگزار شود. قرار بود 27 اسفند انتخابات باشد اما به دلیل نزدیکی تعطیلات عید نوروز و برگزاری برخی رقابت‌ها بنا بر این شد که انتخابات سال آینده برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلخوری ملوانی‌ها از تراکتورسازی به دلیل حضور شریفی در این تیم گفت: خود آقای رضاییان در مجمع گفتند که به استقلال و پرسپولیس باید ملی نگاه شود. خیلی حرف خوبی بود و من با آن موافقم. قطعا آقای رضاییان نسبت به تراکتورسازی هم که باید در آسیا نماینده ایران باشد، همین نگاه را دارند.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که استیلی گفته شریفی قرار بوده بازیکن ملوان شود گفت: زمان که بگذرد و این گرد و خاک‌ها بنشیند اثبات می‌کنم که حضور شریفی در تراکتورسازی حق ما بوده است. بازیکنی مثل ماهینی مثلا کدش به اسم ملوان خورد یا مثلا حسینی کدش به نام تراکتور خورد ولی ما چون دروازه‌بان داشتیم او را به ملوان فرستادیم. ملوانی‌ها باید به این توجه داشته باشند که اگر ما را تقویت کنند ما برای ایران در آسیا به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او هم به دنبال گرفتن یک زمین از شهرداری تبریز برای تراکتور هست یا نه گفت: از نظر قانونی در AFC باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید ورزشگاهی به نام خودشان داشته باشند. به هر حال ما هم باید به این مسئله توجه کنیم تا فوتبال‌مان پیشرفت کنیم.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا هواداران تراکتورسازی او را قبول دارند یا خیر گفت: البته آن‌ها باید ما را قبول داشته باشند. این را هم باید بگویم که عده‌ای می‌روند نظرسنجی می‌گذارند که مثلا 70 درصد هواداران تراکتور من را قبول ندارند. بعد که نگاه می‌کنیم می‌بینیم از 25 نفر آمار گرفته‌اند این در حالی است که تراکتور 35 میلیون هوادار یا علاقه‌مند دارد. باید آمارهایی که می‌گیرند به تعداد خیلی بیشتری توجه کنند و بعد این آمارها را اعلام کنند.


ویدیو : تراکتورسازی: شریفی حق ما بود