ترابیان: اعتراضات کی روش را به فال نیک می گیرم :         سرپرست تیم ملی فوتبال ...



 

 

 

اعتراضات کارگران پلی اکریل اصفهان , اعتراضات به انتخاب ترامپ , آمریکا اعتراضات انتخابات

 

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران معتقد است انتقادها و دلخوری های کارلوس کی روش گاهی می تواند کمک کند تا فوتبال ایران به سطح استاندارد برسد.

عباس ترابیان در پاسخ به سوالی درباره انتقاد شدید کی روش از امکانات تیم ملی تصریح کرد: الان وقت این حرف ها نیست و باید تمام توجهمان را بر روی دیدار روز سه شنبه برابر قطر متمرکز کنیم.

وی ادامه داد: در هر حال کی روش برای خودش استانداردهایی را در نظر دارد که فقط می تواند آن را در کشورهایی چون اسپانیا،‌ انگلیس و نظایر آن به دست بیاورد. ما هنوز در این شرایط نیستیم و کمبودهایی داریم که باید به تدریج آنها را برطرف کنیم.

سرپرست تیم ملی با طبیعی دانستن اینگونه انتقادات تاکید کرد: بعضی وقت ها دلخوری ها و جدیت کی روش در تامین امکانات به ما کمک می کند تا در این زمینه به سطح استاندارد برسیم.من اینگونه اعتراضات را به فال نیک می گیرم!

ترابیان همچنین در خصوص دلایل دلخوری کی روش خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود او به خاطر تاخیر اتومبیلش در کمپ تیم های ملی ناراحت شده است، صحت ندارد.سرمربی تیم ملی پس از پایان تمرینات روز گذشته دقایقی در کمپ کار داشت و از بازیکنان خواست با اتوبوس به هتل بروند.

وی ادامه داد: خودم روز گذشته در کمپ حضور نداشتم، اما گزارش جزئیات روز گذشته به دستم رسید. کی روش از مسائل دیگری ناراحت بود که به اشتباه تاخیر اتومبیلش را دلیل این دلخوری ذکر کرده بودند.

ترابیان در پایان گفت: به هر حال ناراحت دردسرساز شدن مصاحبه های کی روش نیستیم. شب گذشته هم با حضور کی روش و علی کفاشیان جلسه ای را برگزار و مشکلات را حلاجی کردیم.

روز گذشته کارلوس کی روش پس از پایان تمرینات تیم ملی مصاحبه تندی را نسبت به فدراسیون فوتبال و امکانات تیم ملی انجام داده بود.


ویدیو : ترابیان: اعتراضات کی روش را به فال نیک می گیرم