تذکر به وزیر به خاطر پرسه زدن زنان معتاد : تذکر شفاهی نمایندگان مجلس شورای ...


تذکر شفاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان دولتی در صحن علنی خوانده شد. خبرگزاری مهر: تذکر شفاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان دولتی در صحن علنی خوانده شد.

در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان به مسئولین دولتی تذکر شفاهی دادند.

بر این اساس محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن به وزیر اقتصاد درباره بانک‌ها که از قبول وثیقه برای وام کارآفرینی خودداری کرده و افراد را مکلف می کنند که دو برابر وام دریافتی وثیقه ملکی ارائه دهند تذکر داد.

همچنین سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در تذکر شفاهی گفت: از دولت تدبیر و امید و وزاری دولتی انتظار می رود وقتی اقدامی می کنند با تدبیر و امید سازگار باشد ولی برخی وزرا اقداماتی می کنند که با تدبیر سازگار نیست.

او گفت: احداث متروی تهران به ورامین در هیات دولت دهم تصویب شد و برای آن اعتبار پیش بینی گردید و شرکت متروی تهران و حومه کار را شروع کرد. تاکنون حدود 200 میلیارد هزینه صرف این امر شده و زیرساخت ها و پل ها ساخته شده است اما آقای آخوندی با طرح قطار حومه ای قصد متوقف کردن فعالیت مترو را دارد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور و وزیر خارجه درخصوص تدوین سند همکاری سه جانبه معاونت امور زنان و خانواده و جمعیت ملل متحد و اینکه در این سند همکاری مستشار خارجی به کار گرفته شده که با سه اصل قانون اساسی مغایر است و موجب می شود با یک حرکت ارتجاعی اقدامات دولت اصلاحات زنده شود، تذکر داد.

او همچنین به هیات رئیسه مجلس درخصوص سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه که مدت هاست در دستور کار قرار دارد تا درباره عدم رسیدگی به معلولان و لایحه تغییر ساعت کار مادران که فرزندان معلول یا همسر بیمار دارند تذکر داد.

همچنین این نماینده مجلس به وزیر کشور درباره جمع آوری معتادان بخصوص در بزرگراه نیایش و یادگار امام که حتی معتادان زن هم در آن مشاهده می شوند تذکر داد.

آلیا به وزیر بهداشت نیز درباره عدم جمع آوری زباله های عفونی تهران به خصوص کهریزک تذکر داد.


ویدیو : تذکر به وزیر به خاطر پرسه زدن زنان معتاد