تخفیف 20 درصدی چهار کالای اساسی : رئیس سازمان صنعت استان تهران از برگزاری ...


رئیس سازمان صنعت استان تهران از برگزاری ۵ نمایشگاه ضیافت از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه خبر داد و گفت: ۴ کالای اساسی شکر، برنج، گوشت و مرغ با ۲۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود. خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت استان تهران از برگزاری ۵ نمایشگاه ضیافت از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه خبر داد و گفت: ۴ کالای اساسی شکر، برنج، گوشت و مرغ با ۲۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
 
یدالله صادقی اظهار داشت: نمایشگاه طرح ضیافت در شهر تهران از 12 تیرماه آغاز و تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از 12 تا 18 تیرماه ساعت کار نمایشگاه از 9 صبح تا 9 شب و از 18 تا 21 تیرماه به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان ساعت کار از 11 صبح تا 11 شب است.

رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: نمایشگاه شهر تهران در پنج نقطه پارک ارم، مصلای امام، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و حکیمیه تهران‌پارس خواهد بود.

وی افزود: چهار قلم کالای اساسی شکر، برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود و مابقی کالاها با کف تخفیف پنج درصد توسط صنوف عرضه خواهد شد.

صادقی گفت: مرغ موردنیاز کارمندان، کارگران، نیروهای مسلح و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت 4 هزار و 800 تومان در درب سردخانه توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع مرغ منجمد از روز پنجشنبه به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف آغاز شده است و این آمادگی وجود دارد تا به تقاضای سایر سازمان‌ها نیز پاسخ داده شود.


ویدیو : تخفیف 20 درصدی چهار کالای اساسی