تخریب 10 دستگاه خودرو سواری با قمه : اخبار حوادث - تخریب 10 دستگاه خودرو سواری ...



اخبار حوادث - تخریب 10 دستگاه خودرو سواری با قمه/ موتور سواران نقابدار در عملیات شبانه پلیس دستگیر شدند

افراد شروری که با قمه 10 دستگاه خودروی سواری را تخریب کرده بودند، در کمتر از 10 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 22 :20 سوم آذرماه برابر اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد تخریب اموال خصوصی در آدرس میدان  نماز، خیابان  امام حسین سریعا اکیپی از ماموران کلانتری 131شهر ری به موقعیت اعزام  شدند.

عوامل کلانتری پس از حضور در محل دریافتند یکی از اهالی آن محل به هویت "جابر" که سابقه شرارت دارد با چند تن از جوانان قلعه گبری درگیری داشته که شب جاری تعداد 4 دستگاه موتور سیکلت دو ترک از قلعه گبری به آن محل آمده و با سر و صورت بسته و به وسیله قمه تعداد 10 دستگاه خودرو را  شامل 2 دستگاه پیکان،یک دستگاه پژو و 7دستگاه پراید را تخریب نموده و از محل متواری شده‌اند.

در ادامه عوامل تخصصی به همراه رئیس کلانتری با دریافت مجوز ورود به منزل از مقام قضایی وارد منزل "جابر" شده و تعداد 4 تن به هویت های "جابر"،"عادل"،"اردشیر" و "یاسر" را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

از متهمان در کلانتری تحقیقات لازم صورت گرفت و هر چهار نفر اعتراف نمودند که به همراه دو نفر دیگر به هویت های "کامبیز" و "کیوان" که از بچه های قلعه گبری می باشند، تخریب را صورت داده اند.

شاکیان پرونده با مراجعه کلانتری شکایت خود را اظهار داشتند که مراتب صورتجلسه و پرونده در این خصوص تشکیل گردید.

در ادامه تحقیقات پیرامون این پرونده در ساعت 3 ،چهارم آذر ماه توسط عوامل کلانتری 167 دولت آباد یکی دیگر از عوامل تخریب به هویت "کامبیز" نیز دستگیر و به کلانتری 131 شهر ری منتقل شد.

سرهنگ حمزه ببریان رییس کلانتری 131شهرری با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در نهایت بر اساس دستور مقام قضایی پرونده پس از تحقیقات مقدماتی جهت دستگیری دیگر مرتبطین پرونده در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : تخریب 10 دستگاه خودرو سواری با قمه