تحلیل کواچ ازعملکرد ایران درلیگ جهانی والیبال/ تاثیر یک اتفاق تلخ : سرمربی ...



برنامه کامل بازی های ایران در لیگ جهانی والیبال 2016 , بهترین نتیجه ایران در لیگ جهانی والیبال , فیلم بازی ایران ولهستان در جام جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان کار این تیم در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: فکر می کنم تنها اتفاق تلخ این رویداد نتیجه دیدار لهستان و آمریکا بود.

اسلوبودان کواچ پس از دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس آزادی گفت: چیزی ندارم که به بازیکنانم بگویم. بعد از شرایطی که دیروز اتفاق افتاد خیلی سخت بود که آماده شویم برای این بازی.

وی افزود: امروز کاپیتان ما نشان داد که چطور باید در زمین بجنگیم. کاری که من دوست دارم بازیکنانم یاد بگیرند و در زمین همانطور جنگنده باشند. ما سعی مان را کردیم که روسیه را سال آینده جزو حریفانمان نداشته باشیم. قرار گرفتن برابر استرالیا برای ما بهتر است تا اینکه بخواهیم با روسیه روبرو شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را کردیم اما قبول کنید که تکرار بازی دیروز خیلی سخت بود. ما دیروز انگیزه صعود داشتیم اما به خاطر اتفاتی که در دیدار لهستان و آمریکا افتاد ما انگیزه مان را از دست دادیم.

وی افزود: تبریک می گویم به تیم روسیه چرا که توانستند از آخرین شانس شان برای ماندن در لیگ جهانی استفاده کنند و به پیروزی برسند.

کواچ در مورد حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم دوم گفت: تصمیمی که من و داورزنی رئیس فدراسیون گرفتیم این بود که تیم دوم ما در بازیهای آسیایی شرکت کند. چرا که ما بازیهای سختی در لیگ جهانی داشتیم. براساس صحبت هایی که داشتیم و قوانین را خواندیم امتیازاتی که الان در رنکینگ جهانی داریم به اندازه ای هست که برای سهمیه المپیک مشکلی نداشته باشیم. امتیازی هم که از بازیهای آسیایی گرفته می شود آنقدر نیست که روی سهمیه المپیک تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: تنها دو تیم کره و چین هستند که اختلاف امتیاز آنها 4 است و شاید انگیزه داشته باشند که برای قهرمانی تلاش کنند.

وی در مورد عواملی که باعث شکست برابر روسیه شد گفت: همانطور که گفتم آماده کردن بازیکنان برای این بازی سخت بود. دو تیم متفاوت در زمین بود. یکی روسیه که برای گرفتن برد انگیزه زیادی داشت و یکی ایران که شانسی برای صعود نداشت. با این حال بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و در زمین خوب جنگیدند.

کواچ در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران در لیگ جهانی گفت: فکر می کنم مقداری باید مداوم و خوب بازی کنیم. ما برخی اوقات بالا و برخی اوقات پایین بازی می کردیم. زمانی که بازیکنان پست چهار ما خوب بازی می کردند قدرت تیم ما خیلی خوب می شد. نقطه مثبت تیم ما شهرام محمودی بود که در پشت خط سرعت بالایی دارد و تیم های حریف برای مهار کردن ایشان مشکل دارند.

وی افزود: در لیگ جهانی امسال بهتری از فصل گذشته بازی کردیم. اگر بتوانیم بازیهایی که مقابل آمریکا در تهران و لهستان و روسیه در کازان را تکرار کنیم همه تیم ها باید به تیم ما احترام بگذارند. از بازیهایی که امسال در لیگ جهانی انجام دادیم خیلی راضی هستم.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو : تحلیل کواچ ازعملکرد ایران درلیگ جهانی والیبال/ تاثیر یک اتفاق تلخ