تحلیل لس آنجلس تایمزازخبر دستگیری 7 آمریکایی : هشداری بود برای احمدی نژاد! :



 

 

احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

شاید انتشار این خبر تلاشی از سوی برخی نیروهای سایه پرنفوذ ایران بوده تا به احمدی نژاد این هشدار را بدهند که هر تلاشی که از سوی او برای بهبود رابطه با آمریکا صورت بگیرد می تواند به راحتی با دستگیری تعدادی سرباز آمریکایی در مرز های ایران به باد فنا برود .

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی درباره خبر روز گذشته دستگیری 7 نظامی آمریکایی در مرز ایران و پاکستان از سوی نیروهای ایرانی که از سوی یک سایت ایرانی منتشر شده بود و سپس تکذیب شد ، نوشت که این خبر برای تحت الشعاع قرار دادن سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک بوده است .

این روزنامه آمریکایی در این باره نوشت : " ناظران امور ایران بر این باورند که احتمالا انتشار این خبر از سوی برخی محافل تندروی نظامی برای تحت الشعاع قرار دادن سفر احمدی نژاد به نیویورک بوده است .

این روزنامه در ادامه ادعا کرده است : شاید انتشار این خبر تلاشی  از سوی برخی نیروهای سایه پرنفوذ ایران بوده تا به احمدی نژاد این هشدار را بدهند که هر تلاشی که از سوی او برای بهبود رابطه با آمریکا صورت بگیرد می تواند به راحتی با دستگیری تعدادی سرباز آمریکایی در مرز های ایران به باد فنا برود .

لازم به ذکر است که روز گذشته وب سایت " جوان " که از رسانه های خبری حامی دولت محسوب می شود در خبری نوشت : اخیرا تعدادی از نیروهای آمریکایی که قصد ورود به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشته اند، هنگام ورود توسط نیروهای مرزبانی دستگیر شده اند.

این گزارش افزوده بود : "  تعداد 7  تن از نیروهای آمریکایی به همراه دو ایرانی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز کوهک شهرستان سراوان را داشته اند با هوشیاری عوامل مرزبانی شناسایی و دستگیر شده اند. گفته می شود دو ایرانی كه همراه با نیروهای آمریکایی بودند هنگام عملیات دستگیری فرار كردند.

جوان آنلاین ، ساعاتی بعد از انتشار این  خبر آن را تکذیب کرد ، اما این خبر بلافاصله در رسانه های بین المللی بازتاب وسیعی یافت .

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا انتشار چنین اخباری را به تلاش دشمنان و بدخواهان برای تحت الشعاع قرار دادن سفر احمدی نژاد به نیویورک دانسته بود .


ویدیو : تحلیل لس آنجلس تایمزازخبر دستگیری 7 آمریکایی : هشداری بود برای احمدی نژاد!