تام کروز برای بار چهارم ازدواج می کند! : تام کروز قرار است برای بار چهارم ازدواج ...



تام کروز قرار است برای بار چهارم ازدواج کند؟ این مهمترین خبر زرد هفته گذشته بود. تام کروز 53 ساله، از زمان طلاقش از همسر سومش کتی هولمز در سال 2013 بارها اعلام کرده بود که دیگر قصد ازدواج ندارد اما رسانه ها او را رها نکردند.

وقتی خبر ازدواج احتمالی اش با میرانداکر پخش شد، بعد هم خبر عضویتش در فرقه ساینتولوژی و اینکه او به دستور رهبر فرقه، نیکول کیدمن و کتی هولمز را طلاق داده شنیده شد.

این هفته مجله «استار» گزارش داد که او به زودی با امیلی توماس 22 ساله یک طراح مد و لباس ازدواج خواهد کرد؛ خبری که تاییدها و تکذیب های فراوان را به همراه داشت اما واقعا چرا هالیوودی ها اینقدر ازدواج و طلاقت دارند؟ مگر در هالیوود چه خبر است؟ آیا واقعا شهرت سینمایی دشمن عشق است؟

دعا برای ازدواج , فال انبیا برای ازدواج , استخاره با قران برای ازدواج

سال 1961 آن باکستر گفته بود هالیوود «سخت ترین جای آمریکا برای ازدواج» است و فکر می کرد دلیلش شدت واکنش ها در صورت موفقیت یا شکست است. اتو راست گفته باشد یا نه، واقعا هالیوود جزو رکورددارهای طلاق و بدعاقبتی در ازدواج است.

جنیفر لوپز در مصاحبه ای در سال 2009 گفته بود هر وقت حلقه اش را دستش نمی کند، مردم فکر می کنند طلاق گرفته. در آن زمان او سابقه دو طلاق را داشت و اعلام کرده بود که هرگز از شوهر سومش، مارک آنتونی طلاق نخواهد گرفت ولی دو سال بعد از آن در جولای 2011 و با وجود داشتن دو قلوهایی به اسم مکس و امی، لوپز و آنتونی از هم طلاق گرفتند.

هر چند در تاریخ جهان رکورد کوتاه ترین ازدواج مشهور به اسم آدولف هیتلر و اوا براون است با نیم روز زندگی مشترک و رسمی اما ازدواج هالیوودی سال هاست که به معنای ازدواج بد و ناموفق رایج است. حداقل در ویکی پدیا آمده که در دهه 1930 میلادی، عبارت ازدواج هالیوودی به ازدواجی اطلاق می شد که هر دو طرف مشهور بودند و ازدواج هم عمر کوتاهی داشت؛ چنان که رودلف والنتینو و جین اکر، ستاره های سینمای صامت سال 1919 ازدواج کردند و جشن عروسی باشکوهی هم گرفتند اما صبح روز بعد پس از یک دعوای شدید از هم جدا شدند و عمر ازدواج شان فقط یک روز بود.

استخاره برای ازدواج , واقعا هیچ کسی برای طلاق گرفتن ازدواج نمی‌کنه , حروف ابجد برای ازدواج

کسی علت این اولین جدایی معروف تاریخ هالیوود را نفهمید؛ هر چند پیشخدمت هتل محل اقامت آنها ادعا می کرد که آنها بر سر نحوه صبحانه خوردن دعوا کرده اند. طلاق این دو از لحاظ رسمی 3 سال بعد ثبت شد اما رودلف و جین طی این سه سال حتی یک ثانیه هم در کنار هم نبودند.

بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی که همیشه حواشی پر سروصدایی درباره اعتیادش به مواد مخدر منتشر می شود هم فقط 55 ساعت بعد از ازدواج با جیسون الکساندر، یکی از دوستان قدیمی خود در شهر لاس وگاس، از او جدا شد.

او به خبرنگاران گفت که هدفش از ازدواج، فقط تجربه اندوزی بوده است. همان زمان گفته می شد کار این ستاره جنجالی هم برای جلب توجه رسانه ای بوده است.

ازدواج الیزابت تیلور و نیکی هیلتون، هتلدار معروف و از سهامداران هتل های زنجیره ای هیلتون، در سال 1950 با 8 ماه دوام هم جزو رکورددارهاست. الیزابت تیلور در این ازدواجش 19 ساله بود و بعدها گفت: «تقصیر خودم بود. آن موقع از لحاظ ظاهری کاملا شبیه یک زن بالغ اما از لحاظ ذهنی مثل یک کودک بودم.»

دعا برای براورده شدن حاجت ازدواج , گروه خونی برای ازدواج , گروه خونی o برای ازدواج

الیزابت تیلور در میان هالیوودی ها رکورددار ازدواج بود. او در مجموع طی 50 سال 8 بار ازدواج کرد که طولانی ترین آنها 9 سال دوام آورد. الیزابت تیلور فقط دو بار با ریچارد برتون ازدواج کرد. ازدواج هفتم او با مردی بود 22 سال کوچکتر از خودش. بامزه است که مراسم این ازدواج هفتم با لری فورتنسکی جزو پرخرج ترین ازدواج های تاریخ بوده و فقط لباس عروس 30 هزار دلار، غذای مهمانان 500 هزار دلار و حلقه عروسی 10 هزار دلار روی دست داماد هزینه گذاشت. با احتساب سایر خرج و برج ها، هزینه این مراسم به 2 میلیون دلار رسید.

عروسی سوم تام کروز با کتی هولمز که در یک قصر باستانی در رم ایتالیا برگزار شد 2 و نیم میلیون دلار خرج برداشت. (در مقابل ازدواج نیکول کیدمن و تام کروز جزو کم خرج ترین ها بود.)

ازدواج ادی مورفی همیشه خندان با نیکول میشل هم با یک و نیم میلیون خرج، سومین رکورددار این فهرست است. حتی این همه خرج هم مانع از طلاق های زودرس نمی شود یا حتی ازدواج کتی پری و راسل برند در 2010 که در هند و به سبک هندوها برگزار شد هم باعث نشد ازدواج شان بیشتر از دو سال دوام بیاورد.

خواستگاری تام کروز از کتی هولمز که برایش تا نوک برج ایفل هم رفتند، باز شانس موفقیت را چندان بالا نبرد. خلاصه که تصویر زندگی 12 ساله همفری بوگات و لورن باکال را باید فراموش کرد.


بین هالیوودی ها، آنها استثنا بودند. کرک داگلاس هم اگر 61 سال است که با زنش ساخته، شاید به این خاطر است که همسرش بازیگر نیست و تهیه کننده است. ستاره های عاشقانه ترین فیلم هایی که دیده ایم، خودشان از عشق چیزی سر در نمی آورند.

 

 اخبار فرهنگی - هفته نامه تماشاگر برترینها


ویدیو : تام کروز برای بار چهارم ازدواج می کند!