تامین امنیت انتخابات و اربعین ماموریت پلیس : فرمانده نیروی انتظامی با تاکید ...


فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اهتمام ویژه به تکریم ارباب رجوع در رده های مختلفنیروی انتظامی گفت: تامین امنیت انتخابات و اربعین، دو ماموریت ویژه پلیس در سالجاری است. پایگاه خبری پلیس: سردار حسین اشتری با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام به جمع نتایج نظارت و بازرسی از رده های مختلف پلیس ایلام پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اهتمام جدی به تکریم ارباب رجوع در رده های مختلف انتظامی کشور، گفت: آموزش کارکنان در این راستا باید ارتقاء پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت ها و بازرسی ها در نیروی انتظامی حرکت خوبی است، گفت: باید این فرصت را مغتنم شمرد و از آن در جهت افزایش کارایی رده ها استفاده کرد.

سردار اشتری با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات پلیس در استان ایلام گفت: نتایج بازرسی ها و ارزیابی به عمل آمده حاکی از عملکرد خوب و رو به رشد استان در خیلی از موضوعات بوده و نسبت به دوره قبل ارتقاء پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: صیانت و معیشت کارکنان این نیرو باید به طور جدی پیگیری شود.

وی افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال ۹۳ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید این روند در سال ۹۴ نیز استمرار داشته باشد.

سردار اشتری در ادامه از اربعین و انتخابات به عنوان دو ماموریت ویژه پلیس در این استان نام برد و گفت: در موضوع اربعین اقدامات خوبی صورت گرفته و باید تا حصول نتیجه که برگزاری حماسه اربعین در کمال آرامش و امنیت است، ادامه یابد.

وی تصریح کرد: در موضوع اربعین نیرو و امکانات از ناجا به استان ایلام تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای تامین امنیت انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، انشاالله انتخاباتی امن و ارام با حداکثر مشارکت مردم داشته باشیم.


ویدیو : تامین امنیت انتخابات و اربعین ماموریت پلیس