تادو: لطفا به من زمان بدهید : مهاجم برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل به ترکیب ...


مهاجم برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل به ترکیب این تیم اضافه شده هنوز نتوانسته در گلزنی موفق عمل کند و این مساله باعث انتقادات زیادی به او و کادرفنی این تیم شده است. ورزش سه: مهاجم برزیلی که با نظر حمید درخشان برای پوشاندن نقطه ضعف این تیم در نوک خط حمله جذب شده در سه بازی گذشته عملکرد خوبی نداشته و در گلزنی هم ناموفق بوده است. در این بین شنیده می‌شود حمید درخشان هم به او اعلام کرده با توجه به وضعیت کنونی احتمال نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های آینده نیز وجود خواهد داشت. تادو در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیروزی در مشهد برابر پدیده گفت: قبل از بازی می‌شد حدس زد که این بازی با برتری ما به پایان خواهد رسید. من این حس برتری‌جویی را در بین بازیکنان قبل از حضور در زمین کاملا احساس می‌کردم و می‌دانستم امروز روز ما خواهد بود.

وی ادامه داد: بازی را به خوبی اداره کردیم و موفق شدیم فرصت‌های خوبی نیز روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر شانس را با خود داشتیم می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم. گل امید (عالیشاه) فوق‌العاده بود و تضمین کننده برتری و کسب سه امتیاز ما در این دیدار بود.

تادو که با نظر درخشان در این بازی نیمکت نشین بود درباره آن گفت: مربی 11 بازیکن را در زمین قرار می‌دهد و از آنها انتظار دارد. هیچ کس نمی‌تواند بگوید چرا من در ترکیب نیستم. او مسوول نتیجه نهایی تیم است و مطمئنا تلاش می‌کند بهترین نفرات را در زمین قرار دهد و با توجه به تاکتیک حریف تصمیم گیری کند.

مهاجم برزیلی پرسپولیس افزود: من نمی‌دانم چرا در ترکیب اصلی نبودم و سرمربی تیم بهتر در جریان است و من تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده چنین اتفاقی نیفتد و باید تلاشم را در تمرینات بیشتر کنم.

تادو که هنوز در گلزنی برای تیم جدیدش ناموفق بوده ناآشنایی با شرایط فوتبال ایران را دلیل آن می‌‌داند و قول می‌دهد خیلی زود خود را با این شرایط جدید تطبیق دهد: خیلی‌ها به من در این مدت گفته‌اند کی اولین گلت را برای تیم به ثمر می‌رسانی اما این حق را به من بدهید که نیاز به زمان دارم تا خودم را با شرایط فوتبال ایران تطبیق دهم. به خودم و توانایی‌هایم ایمان دارم و مطمئنا می‌توانم آن را به پرسپولیس نیز منتقل کنم.

آیا درخشان از خرید جدیدش ناراضی بوده که او را نیمکت نشین کرده است؟ تادو در این باره می‌گوید: نه، سرمربی به من چیزی نگفت و من هم در زمین تمام تلاشم را می‌کنم تا رضایت کادرفنی را جلب کنم و خواسته‌ آنها را در زمین پیاده کنم. سرمربی به من چیزی نگفته و دلیل نیمکت نشینی‌ام هم نارضایتی نبوده و من به این سوالات حاشیه‌ای کاری ندارم و باید تمرین کنم.


ویدیو : تادو: لطفا به من زمان بدهید