تاج: با قراردادهای میلیاردی کاری نداریم : رییس سازمان لیگ گفت:من از هیات مدیره ...


رییس سازمان لیگ گفت:من از هیات مدیره باشگاه ها می خواهم درباره کاهش هزینه های لیگ حتما با سازمان لیگ همکاری کنند. کاپ: مهدی تاج در خصوص وضعیت نابسامان استقلال و پرسپولیس و عدم روشن شدن وضعیت مدیرعامل این دو تیم اظهار داشت: ما نمی توانیم در مسائل باشگاه ها دخالت کنیم و نمی دانم این دو باشگاه می خواهند چه کار کنند. به هر حال یکسری کارها این روزها در این 2 باشگاه در جریان است اما خبرهای خوبی از سرخابی ها به گوش ما نمی رسد. می بینیم که هواداران این 2 تیم که سرمایه های ورزش ما هستند، نیز ابراز نگرانی می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال و پرسپولیس به موقع برای شروع لیگ آماده نشوند چه کار خواهند کرد هم بیان داشت: نمی دانم باید چه کار کنیم اما امیدوارم هر چه زودتر وضعیت این دو تیم روشن شود و به موقع برای لیگ آماده شوند. بارها گفته ام که استقلال و پرسپولیس سرمایه های فوتبال ایران هستند و افت این 2 تیم می تواند باعث افت فوتبال ایران شود. امیدواریم که هر چه سریعتر تصمیمات قاطعی درباره سرخابی ها گرفته شود.

رییس سازمان لیگ درباره شایعاتی که بابت دستمزدهای میلیاردی برخی بازیکنان شنیده می شود، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برنامه ای برای برخورد با این دستمزدها ندارد اما مطمئن باشید باشگاه ها پولی ندارند که اینطور هزینه کنند. کاهش در هزینه ها وظیفه هر باشگاهی است که باید آن را رعایت کند. شما همین لیگ گذشته را در نظر بگیرید. اکثر باشگاه ها به خاطر مسائل مالی لطمه خورده اند و برای همین هیات مدیره اکثر آنها در همکاری با سازمان لیگ به دنبال کاهش در هزینه ها خواهند بود.

وی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: همانطور که قبلا خبر دادم در این باره تصمیماتی مثبتی گرفته شده که به زودی خبر آن را در اختیار رسانه ها خواهیم گذاشت و امید زیادی داریم که تا قبل از شروع لیگ تکلیف آن روشن شود.

تاج در پایان  گفت: من بار دیگر فقط از هیات مدیره باشگاه ها می خواهم درباره کاهش هزینه های لیگ حتما با سازمان لیگ همکاری کنند و حواسشان به رعایت هزینه ها باشد. با استفاده از بازیکنان جوان می توانی هزینه های لیگ را پایین بیاوریم.


ویدیو : تاج: با قراردادهای میلیاردی کاری نداریم