تاج: با دعوا مشکلات حل نمی شود : نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: استقلال این ...


نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: استقلال این فدراسیون اصلی‌ترین اهداف من است که از تمام توانم استفاده می‌کنم به این هدفم برسم. خبرگزاری فارس: مهدی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تعامل با همه نهادها خصوصا وزارت ورزش رویه من است. تعامل با دولت نافع استقلال فدراسیون نیست اما موجب رشد فوتبال می‌شود. فوتبالی که به فساد و ناپاکی مطلق متهم شده است.

وی ادامه داد: متعهد می‌گردم اگر انتخاب شوم به استقلال فدراسیون پایبند باشم و از همه پتانسیل ها استفاده می‌کنم. استقلال فدراسیون را به عنوان اصلی ترین جز دنبال خواهم کرد.

تاج تصریح کرد: باید همه امکانات فوتبال را به منابع مالی تبدیل کرد.خصوصی سازی را باید دنبال کرد.اخلاق حرفه ای را باید در فوتبال تعلیم داد.

اعتقادم این است با دعوا مشکلات حل نمی شود و با تعامل با همه نهادها می توان این چرخه را سریعتر پی برد.

وی تاکید کرد: با ژاپن و کره خواهر خواندگی داریم.ما عقب نیستیم اما می توانیم از هر لحاظ بهترین باشیم. پاسخگویی باید به همه ارکان حضور داشته باشد.سوال کردن حق باشگاها و رسانه هاست که به همه ارکان ایراد بگیرند و باید پاسخگو باشیم. 4 سازمان را تعریف کردیم در فدراسیون

اگر فقط دنبال پول از دولت باشیم این عملی نیست.

تاج خاطر نشان کرد: سازمان تیم های ملی باید تشکیل بشود.آکادمی فوتبال وظیفه باشگاه‌هاست.سازمان لیگ و سازمان فوتسال را باید تدوین کنیم.باید حقوق داوران به شکل منطقی توسعه پیدا کند.


ویدیو : تاج: با دعوا مشکلات حل نمی شود