تابش :نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلبان هنوز مشخص نشده است : تابش :نامزد انتخاباتی ...



تابش :نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلبان هنوز مشخص نشده است

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس درباره آخرین تحولات جناح اصلاح‌طلبان گفت: هنوز فعالین اصلاح‌طلب به یک نتیجه قطعی نرسیده‌اند که چگونه می‌خواهند در انتخابات ورود پیدا کنند چه برسد به اینکه کاندیدایی را بخواهند معرفی کنند.

 

اصلاح طلبان ورامین , اصلاح طلبان , اصلاح طلبان چه کسانی هستند

محمد رضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات مستلزم تمهید مقدماتی است که باید از مجموعه دولت و مسئولان رده بالا فراهم شود.

وی  افزود: اصلاح طلبان نمی‌توانند وارد عرصه رقابتی شوند که دست و پایشان بسته باشد و این امر همچون دونده‌ای می‌ماند که آماده دویدن است ولی دست و پای وی را می‌بندند و به او می‌گویند با این حال با دیگران باید به رقابت بپردازید.

نماینده اردکان در خانه ملت گفت: اصلاح طلبان دلبسته به نظام و انقلاب هستند و می‌خواهند که در عرصه انتخابات با مشارکت بالای مردم یک روزنه‌هایی را برای برون رفت از این وضعیتی که داریم ایجاد کنند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در رابطه با کاندیداتوری عارف در انتخابات پیش رو یاد آورشد: هنوز فعالین جبهه اصلاحات به یک نتیجه قطعی نرسیده‌اند که چگونه می‌خواهند در انتخابات ورود پیدا کنند چه برسد به اینکه کاندیدایی را بخواهند معرفی کنند.

نماینده اردکان در بهارستان گفت: حق شهروندی آقای عارف است که بخواهد در انتخابات کاندید شود ولی هنوز اجماعی بر سر فرد مشخصی ایجاد نشده است.

تابش در ادامه بیان کرد: اگر زمینه مشارکت گسترده مردم با حضور انواع تنوع سلایق و دیدگاه‌ها فراهم شود انتخابات خوبی خواهیم داشت. اگر این مشارکت فراهم نشود باتوجه به این مشکلات و تنگنا‌ها و وخواسته‌های به حق قانونی که مردم دارند احتمال می‌دهیم درصد مشارکت مردمی پایین آید.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بیانات اقای جنتی در رابطه با صلاحیت کاندیدا‌ها بیان کرد: از اظهار نظر آقای جنتی می‌توان متوجه شد که در این دوره شورای نگهبان رویه سخت گیرانه‌ای در خصوص صلاحیت کاندیدا‌ها در پیش خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم مجموعه شورای نگهبان که یک مجموعه حقوقی که جایگاه قانونی دارد و  نظارت بر انتخابات هم برعهده آنان می‌باشد در رابطه با صلاحیت کاندیدا‌ها به درستی تصمیم بگیرند./ایلنا

 


ویدیو : تابش :نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلبان هنوز مشخص نشده است