تابش:با این نتیجه استیماچ می ماند : قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: با توجه به ...



قهوه‌ای به نام لنتیگو روی پوست نتیجه تابش نورآفتاب , نتیجه انتخابات امریکا , نتیجه انتخابات آمریکا

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: با توجه به برد خوبی که شب گذشته کسب شد موضوع جدایی استیماچ هم به خودی خود منتفی است.

مسعود تابش در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی تیم سپاهان مقابل النصر امارات اظهار داشت: مشخص شد که تیم سپاهان به دلیل کامل نبودن نفراتش در این مدت چطور لطمه خورده بود. شب گذشته و در دیدار با النصر شیمبا شرایط خیلی خوبی داشت. پادو با اینکه هفته قبل آسیب دیده بود خوب ظاهر شد و ایبریچیچ هم که حالا با تیم هماهنگ شده بازی قابل قبولی ارائه کرد.

وی افزود: مسابقه دیشب سپاهان دلیل خیلی خوبی برای این موضوع بود که تیم ما ظرف هفته های قبل به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده بود اما مشخص شد که با وجود این هماهنگی و نفراتی که در سپاهان حضور دارند این تیم همان سپاهان همیشگی است. ما دو گل زدیم و چند گل هم به ثمر نرساندیم. فکر می کنم طرفداران سپاهان بعد از مدتی یک بازی دلچسب از این تیم را شاهد بودند.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره شایعه جدایی سرمربی این تیم گفت: خود استیماچ پیش از این بازی اعلام کرده بود که شاید این آخرین مسابقه اش باشد. برخی مسائل گاهی به اجبار مطرح می شود که شاید موافق با خواست مسئولان مجموعه هم نیست. البته شخصا مخالف تغییرات بودم چون تکرار این موضوع نه تنها کاری از پیش نمی برد بلکه باعث سردرگمی بازیکنان هم می شود.

تابش ادامه داد: استیماچ زمان لازم داشت و مشخص شد که دیشب چطور در این مدت با تیم کار کرده و نتیجه اش را در بازی خارجی دیدیم. ما بازیکنان باتجربه ای داریم که سال ها در لیگ قهرمانان آسیا و تیم های ملی حضور داشته اند. با توجه به برد خوب دیشب قطعا موضو.ع جدایی استیماچ هم منتفی خواهد بود. باید کمک کنیم تا سپاهان در آرامش بازی هفته آینده اش را هم برگزار کرده و با قدرت به لیگ برگردد.

وی درباره جدایی کفعمی از سپاهان بیان داشت: استعفای کفعمی در هیات مدیره پذیرفته شد و به جای ایشان اکبر سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به عضویت هیات مدیره درآمد. امیدواریم که این جا به جایی ها در نهایت به سربلندی سپاهان ختم شود.

عضو هیات مدیره سپاهان درباره اخراج عقیلی از تیم سپاهان و اینکه چه زمانی تکلیف مدافع این تیم مشخص می شود گفت: اجازه بدهید تا هیات مدیره در این ارتباط در صبر و حوصله کامل تصمیم گیری کند. انشاالله در این ارتباط همه چیز ختم به خیر خواهد شد. عقیلی سابقه 10 سال همراهی تیم سپاهان را دارد و خود ما هم دوست نداریم که اتفاقی در جهت قطع همکاری با این مدافع شایسته تیم مان رخ بدهد.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو : تابش:با این نتیجه استیماچ می ماند