تأییدحکم اعدام 6 متهم اغتشاشات پارسال :       تأیید حکم اعدام 6 متهم اغتشاشات ...



 

 

 

تأیید حکم اعدام 6 متهم اغتشاشات پارسال

پسر وی هم اكنون در مقر نظامی اشرف -واقع در عراق- با تروریست ها همكاری می كند و خود وی نیز پیش از این به مقر منافقین رفته و مجدداً به كشور بازگشته است.

حكم اعدام یكی از اعضای گروهك تروریستی منافقین و فعال در آشوب های خیابانی سال گذشته قطعی شده است.

«جعفر-ك» كه شهریور سال گذشته حین فعالیت در اغتشاش دستگیر شد پیش از این در دهه 60 به خاطر همراهی با سازمان منافقین 10 سال در زندان به سر برده و سال 1370 آزاد شده بود. پسر وی هم اكنون در مقر نظامی اشرف -واقع در عراق- با تروریست ها همكاری می كند و خود وی نیز پیش از این به مقر منافقین رفته و مجدداً به كشور بازگشته است.

نامبرده طی 11 ماه گذشته ابتدا در شعبه 28 دادگاه انقلاب محاكمه و به اتهام محاربه، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام محكوم به اعدام شد و پس از اعتراض توسط وكیل، پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت. دادگاه تجدیدنظر هم پس از رسیدگی حكم اعدام این عضو گروهك منافقین را تأیید كرد.

بنابه گزارش رسانه های ضد انقلاب شعبه 31 دیوان عالی حكم نامبرده را تأیید كرده است. گفته می شود 6 تن از وابستگان گروهك تروریستی منافقین كه در حین آشوبگری و خرابكاری در حوادث سال گذشته دستگیر شده اند، در انتظار اجرای حكم اعدام به سر می برند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : تأییدحکم اعدام 6 متهم اغتشاشات پارسال