بیش از 75 درصد نمایندگان یارانه می‌گیرند : اخبار اقتصادی - بیش از 75 درصد نمایندگان ...



25 درصد gdp هستیم تهرانی ها ماهی 700 میلیارد تومان یارانه می گیرند , یارانه , یارانه آبان 95


اخبار اقتصادی - بیش از 75 درصد نمایندگان یارانه می‌گیرند

تشکیل کمپین انصراف از دریافت یارانه کار غلطی است و باید راهکار مناسبتری برای حل مشکل در این باره اندیشیده شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیش از 75% نمایندگان یارانه دریافت می‌کنند گفت: تشکیل کمپین انصراف از دریافت یارانه در واقع آبروریزی اقتصادی برای ماست که بگوییم تعدادی از مردم از دریافت یارانه انصراف داده‌اند.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: بیش از 75 درصد نمایندگان مجلس یارانه نقدی دریافت می‌کنند که البته ممکن است که در سال جدید یارانه دریافت نکنند.

وی افزود: تشکیل کمپین انصراف از دریافت یارانه کار غلطی است و باید راهکار مناسبتری برای حل مشکل در این باره اندیشیده شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: تشکیل کمپین انصراف از دریافت سیاسی کاری غلطی است و این کار یک آبروریزی اقتصادی را برای ما به همراه دارد که بگوییم که مثلا یک میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.

نکو خاطرنشان کرد: ما باید این مفهوم را به مردم منتقل کنیم که اگر از دریافت یارانه نقدی خود انصراف دهند در بعد وسیعتر از نتایج مثبت آن بهره‌مند می‌شوند اما از آنجایی که در این امر موفق نبوده‌ایم و مردم چنین چیزی را لمس نکرده‌اند ترجیح می‌دهند تا یارانه نقدی را دریافت کنند.

اخبار اقتصادی - فارس

 


ویدیو : بیش از 75 درصد نمایندگان یارانه می‌گیرند