بیت آشور: کی‌روش را متقاعد خواهم کرد :    اخبار ورزشی - بیت آشور: کی‌روش را ...



می خواهم زنده بمانم , بیت آشور , چطور دیگران را متقاعد کنیم

 

 اخبار ورزشی - بیت آشور: کی‌روش را متقاعد خواهم کرد

مدافع ایرانی وایت‌کپس از انگیزه بالای خود برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

مهرداد بیت آشور در ابتدای فصل جاری با جدایی از تیم سن خوزه به تیم وایت‌کپس ونکوور پیوست. او این هفته‌ باید برابر تیم سابق خود به میدان برود.

مهرداد بیت آشور، مدافع ایرانی وایت‌کپس درباره بازی با تیم سابق خود گفت: کمی برای من عجیب است. مطمئنا بازی احساسی برای من خواهد بود. سال‌ها در سن خوزه بازی کرده‌ام و درس خواندم. اکنون باید برابر تیمی به میدان بروم که سال‌ها در آنجا زندگی کرده‌ام. دوست داشتم در سن خوزه بمانم، اما آنها پول کافی برای پرداخت من را نداشتند و به همین خاطر مجبور شدم از این تیم جدا شوم.

وایت‌کپس ، بیت آشور را با 177 هزار دلار از تیم سن خوزه خریداری کرد. او اکنون رهبر خط دفاعی تیمش محسوب می‌شود و توانسته در بازی‌های این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

بیت آشور درباره حضورش در وایت کپس می‌گوید: فوتبال هر چه باشد برای ما بازیکنان منبع درآمد محسوب می‌شود. وقتی نتوانی پول کافی از تیمت به دست بیاوری، مجبور می‌شوی تصمیمی بگیرید که شاید خیلی دوست نداشته باشید. دوستان زیادی در سن خوزه داشتم و قطعا جدایی از آنها برای من کار سختی بو‌د اما توانستم در تیم جدیدم جا بیفتم و دوستان جدیدی پیدا کنم. ایرانیان زیادی در ونکوور زندگی می‌کنند و همه آنها استقبال خوبی از من کردند.

بیت آشور در رقابت‌های این فصل لیگ آمریکا دو پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد. او درباره عملکرد خوب خود در تیم کانادایی می‌گوید: همیشه به دنبال پیشرفت در بازی بودم. در یک سال گذشته توانستم نسبت به قبل پیشرفت‌های زیادی کنم. هر روز تمرین می‌کنم و امیدوارم بتوانم پیشرفتم را ادامه دهم. من تابستان سال جاری این فرصت را دارم که به همراه ایران در جام جهانی 2014 برزیل حاضر باشم. می‌خواهم بهترین عملکردم را تا شروع جام جهانی از خود نشان دهم تا کارلوس کی‌روش را متقاعد کنم من را به جام جهانی 2014 برزیل ببرد. قطعا حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود.

وایت‌کپس ونکوور در هفته‌ هشتم لیگ آمریکا (MLS) این هفته‌ برابر سن خوزه به میدان می‌رود؛ دیداری که برای بیت آشور تقابل با تیم سابق خود است.
اخبار ورزشی - ورزش سه 

 


ویدیو : بیت آشور: کی‌روش را متقاعد خواهم کرد