بیانی: برای عبور از دفاع بسته صبا برنامه داریم :       آنالیزور تیم فوتبال ...



 

 

آندو برای برد چین برنامه داریم , دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر , برنامه غذایی برای افزایش وزن

 

آنالیزور تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای بازی با صبا آماده ایم و برای عبور از دفاع بسته آنها برنامه های خاصی داریم.

''شاهرخ بیانی'' روز یکشنبه افزود: در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در دیداری خارج از خانه باید به مصاف تیم فوتبال صبای قم برویم که این بازی با توجه به دیدار آینده ما در مقابل پرسپولیس می تواند خاص باشد.

وی ادامه داد: پس از بازی با تیم فوتبال سایپا به بازیکنان 2 روز استراحت دادیم و پس از آن برنامه های تمرینی خود را در ادروی کردان پیگیری کردیم . خوشبختانه این اردو بسیار مهم بود وبازتاب های خوبی برای ما داشت.

هافبک سابق استقلال تیم فوتبال تهران در خصوص بازی با تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در این مدت بر روی بدن بازیکنان کار کرده ایم و هم اکنون از نظر وضعیت جسمانی مشکلی نداریم، در هفته جاری نیز کار با توپ را در برنامه تمرینی خود داشته ایم و به هماهنگی های مطلوبی دست یافته ایم،‌ ضمن آنکه تیم صبا را نیز به خوبی آنالیز کرده ایم و برای برتری دراین بازی تدارکات لازم اندیشده شده و مشکلی برای کسب 3 امتیاز نداریم اما فراموش نکنید، نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می خورد.

بیانی با اشاره به وقفه هایی که در لیگ امسال گریبان تیم های باشگاهی را گرفته است، گفت: شرایط تمرین با مسابقه متفاوت است و مربیان نمی توانند در مقابل وقفه های این چنینی کاری انجام دهند، همین الان 4 بازیکن استقلال به خاطر بازی مقابل برزیل باید تیم فوتبال ایران را همراهی کنند که این مسابقه خارج از برنامه بوده و قرار بود بازیکنان پس از جام ملت های آسیا در اختیار ما قرار بگیرند.

متاسفانه باید به خاطر تیم ملی سکوت کنیم و تمام سختی ها را به جان بخریم و در مقابل نتایج نیز کادر فنی تیم پاسخگو باشد که این دور از انصاف است.

وی در مورد برگزاری تمرین آبی پوشان تهرانی آنهم با 15 بازیکن در روز گذشته گفت: متاسفانه 4 بازیکن همراه تیم ملی هستند و 5 بازیکن مصدوم نیز داریم، همین مشکلات کار مربیان را سخت می کند. اگر نگاهی به روند بازی استقلال در لیگ جاری داشته باشیم خواهیم دید که از روزی که   پرویز مظلومی هدایت تیم را بر عهده گرفته تا امروز، یک بار هم تیم کامل را در اختیار نداشته و یا بازیکن مصدوم داشته ایم با به علت همراهی با تیم ملی مجبور بودیم تمرینات خود را در غیاب ملی پوشان استقلال انجام دهیم، اگرچه این شرایط برای همه تیمها یکسان است اما استقلال بیش از سایر تیم ها متضرر شده است.


ویدیو : بیانی: برای عبور از دفاع بسته صبا برنامه داریم