بچه های مشهور هالیوودی که در سال 2012 متولد شدند : بلو آیوی کارتر - 7 ژانویه ...



بلو آیوی کارتر - 7 ژانویه
یکی از تولدهای پیش بینی شده در این نسل ، اولین فرزند متولد شده از فوق ستاره های موسیقی هالیوود ) بیانسه و شاون ( کارتر بوده است. در تاریخ 7 ژانویه ،  دختر این زن و شوهر ، به نام بلو آیوی به صورت مخفیانه به دنیا آورد. اگرچه بیمارستانNYC این شایعات را رد کرد ، اما گزارش شده است که این زوج ستاره ی موسیقی یک طبقه ازبیمارستان را به قیمت 1.3 میلیون دلاربه طور کامل اجاره کرده اند تا از حریم خصوصی خود حفاظت کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ کنجکاوی و مزاحمتی در اطراف آنها وجود ندارد. همه چیز برای دختر کوچکشان!
هم چنین بیانسه درباره فرزندش می گوید : فرزند من در زندگی ام تحولاتی را به وجود آورده که من تمامی این لحظات را دوست دارم. این زوج درباره فرزند خود در یک جمله می گویند: “او بسیار زیبا است”.

زوج مشهور سینمایی از هم جدا شدند , افراد مشهور متولد آبان , افراد مشهور متولد مهر


لوکا کروزکومری - 20 مارس
فرزند ستاره سابق هیلاری داف به دور ازچشم ما بزرگ شد .او فرزند پسرش به نام لوکا کروز را در 20 مارس به دنیا آورد. او و شوهرش مایک کومری اعلام کردند که در اولین سالگرد ازدواجشان صاحب فرزند شده اند و پدر و مادر شده اند. "ما بسیار خوشحال هستیم و احساس می کنیم خوشبخت ترین پدر و مادر در جهان هستیم. این زوج درباره فرزند خود در یک جمله می گویند: "او با عشق بسیار احاطه شده است".

افراد مشهور متولد مرداد , افراد مشهور متولد خرداد , افراد مشهور متولد فروردین


ماکسول درو جانسون - 1 می
یکی ازطولانی ترین زمان ها برای شروع دوران بارداری در طول تاریخ مربوط به زوج معروف سیمپسون و جانسون بوده است، جسیکا سیمپسون در نهایت فرزند اول خود را از همسرش اریک جانسون به دنیا آورد. دخترآنها ماکسول درو ، در تاریخ 1 می به دنیا آمد. این زوج جوان که در مد و لباس بسیار معروف هستند یک هفته بعد از تولد فرزندشان می گویند" هر بار که به او نگاه می کنیم  دلمان می خواهد گریه کنیم". این مادرمی گوید که من تا به حال تجربه ای به این زیبایی نداشته ام.

بازیگران هالیوودی که مسلمان شدند , بی استعدادهایی که مشهور شدند  , 2 نوزاد سالم از زوج مبتلا به ایدز متولد شدند


نوآ فوانیکس مازور – 7 می
ویکتوریا مدل مد و لباس بعد از دختر3 ساله اش ،  در تاریخ 7 می پسر خود به نام نوآ فوانیکس مازور را به دنیا آورد.. مدت کوتاهی بعد از آن، نامزد او، جیمی مازور گفت : " خوش آمدید پسرم ، نمی توانم برای نشان دادن تو به اطرافیانم بیشتر از این صبر کنم ".

افراد مشهور متولد 28 مهر , لیست افراد مشهور متولد مهر ماه , 1 زوج مشهور سینمایی از هم جدا شدند


کمدن جان کاتلر – 8 آگوست
ستاره سابق سینما کریستین  در ازدواج دوم خود با جی کاتلر ، برای اولین بار در تاریخ 8 اگوست صاحب فرزند شدند و اولین فرزند آنها به دنیا آمد. این مادر در مورد فرزندش می گوید " او بسیار سرگرم کننده است ، " او در مورد بچه دار شدن مجددش می گوید : من سعی می کنم که در حال حاضر دیگر باردار نشوم."

flight 2012 film  , متولد 65 , المپیک 2012


تنسی جیمز توت -  27 سپتامبر
زوج معروف ریس ویترسپون ، برنده اسکار و شوهرش جیم توت ، برای افزایش اعضای خانواده خود از مارس 2011  برنامه ریزی کردند و در کمتر از یک سال بعد از ازدواج خود در کالیفرنیا ، این زن و شوهر در 27 سپتامبر ،  فرزند خود تنسی جیمز توت را به دنیا آوردند . هنگام تولد تنسی جیمز توت در لس آنجلس، مادر او ویترسپون 36 سال داشت . ویترسپون قبل از آن با رایان فیلیپ ازدواج کرده بود و یک دختر 13 ساله به نام آوا و یک پسر 9 ساله به نام دیکون داشت.

فیلم متولد 65 , دانلود فیلم متولد 65 , دانلود فیلم 2012


پسر بچه ای به نام آدل - 19 اکتبر
در یکی از بارداری های غیر منتظره ، اما در عین حال هیجان انگیز سال 2012 ،خواننده زن معروف به نام آدل که برای هشتمین بار جایزه گرفته است ، در سن 24 سالگی اعلام کرد که او و دوست پسرش سیمون کونکی 38 ساله  در انتظار اولین فرزند خود هستند. آدل در وبلاگ خود این مطلب را ارسال کرده است. " من می خواستم شما این خبر رامستقیم از خود من بشنوید، بدیهی است که ما بسیار هیجان زده هستیم اما لطفا احترام حریم خصوصی ما را که اکنون برایمان بسیاربا ارزش است در نظر بگیرید. هر خواننده ای هم مانند مردمان عادی صاحب فرزند می شود.
به هنگام تولد  فرزندش در19 اکتبر ، او همچنان به عنوان یک مادر می درخشید. اما مدتی پس از آن انتقادات زیادی درمورد وزن او شد ، و او درآلبوم خود به نام دلشکستگی هایم این مشکل را به خوبی حل کرد.

کشف حجاب خانوادگی مجری مشهور سیما , متولد آبان , فیلم سینمایی متولد 65


آوا جیمز مک لین -27 نوامبر
ای جی مک لین خواننده معروف 34  ساله خود و همسرش راشل  در 27 نوامبر فرزند دختر خود به نام  آوا جیمز مک لین را در لس آنجلس به دنیا آوردند.  آنها می گویند از اینکه پدر و مادر شده ایم لذت می برند  و  چنین احساسی را تا به حال تجربه نکرده ایم. احساسی خوشایند که کاملا متفاوت می باشد.

دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , المپیک 2012 لندن , مشهور


میلر ویلیام ولف - 10 نوامبر
اسکات ولف بازیگر مرد 44 ساله و همسرش دوباره صاحب فرزند شدند. فرزند دوم آنها به نام میلر ویلیام در تاریخ 10 نوامبر به دنیا آمد.  خانواده ای که جکسون 3 ساله را هم داشتند و در حال حاضر ویلیام میلر جدیدترین عضو خانواده اشان است. جکسون از همان کودکی به هنر بازیگری علاقه داشت اما این زوج باید ببینند در آینده فرزندان آنها به چه هنری علاقه مند خواهند شد.آنها جشنی چهار نفره به مناسبت تولد دومین فرزند خود گرفتند.

رده بندی المپیک 2012 , زن متولد مهر , زن متولد آذر


مگنوس میچل هندلمن
بازیگر نقش مکمل زن الیزابت بنک به خاطر فرزند دار شدنش خدا را شکر کرد . او و همسرش ، ماکس هندلمن ، جشن تولد فرزند خود به نام ، مگنوس میچل را در سالنی بزرگ برگزار کردند. مگنوس میچل مانند برادر بزرگ خود ، فلیکس ، بسیار زیبا است . او در مورد روند شگفت انگیزتربیت بچه هایشان بر روی وب سایت خود اینگونه می نویسد: ( تجربه به ما آموخته که باید سخاوت و قدرشناسی رااز همان ابتدا به فرزندان خود بیاموزیم ) .این زوج ارتباطی صمیمانه با یکدیگر دارند و می گویند این ارتباط همیشه پایدار خواهد ماند.

مرد متولد اسفند , متولد ماه مهر , متولد شهریور
منبع : seemorgh.com


ویدیو : بچه های مشهور هالیوودی که در سال 2012 متولد شدند