بولونیا 1 – میلان 3: هت‌تریک پاتزینی : بولونیا 1 – میلان 3: هت‌تریک پاتزینی خرید ...



بولونیا 1 – میلان 3: هت‌تریک پاتزینی

خرید جدید میلان که از تیم همشهری آمده در فرمی عالی به سر می‌برد و تیمش را به برد خوبی مقابل رقیب سرسخت رساند.

 

میلان , هت تریک , میلان کوندرا

 

سایت گل – هت‌تریک جیامپائولو پاتزینی میلان را به برد سه بر یک در خانه بولونیا رساند. بازی برخلاف آنچه شاید نتیجه نشان دهد اصلا برای میلان آسان نبود.

میلان بازی را درخشان‌تر از حریف آغاز کرد و در دقیقه 16 به گل رسید. نیکولو کروبین پاتزینی را در محوطه جریمه سرنگون کرد و البته پاتزینی هم در زمین افتادن اغراق کرد. در هر حال پنالتی او خوب بود و فدریکو آلیاردی فرصتی برای مهارش نداشت.

نایجل دی‌یونگ، خرید جدید میلان زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت به میدان آمد و در دقیقه 41 جانشین ریکاردو مونتولیوو شد که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود. اما اندکی بعد آنتونیو نوچرینو روی روبرت آکوافرسکا خطا کرد و الساندرو دیامانتی که بهترین بازیکن بولونیا تا آن لحظه بود پنالتی حاصل را با فریب کریستین آبیاتی به گل تبدیل کرد.

بویان کرکیچ هم در دقیقه 67 جانشین استفان الشعراوی شد.

میلان در دقیقه 77 با اشتباه بازیکنان حریف به گل دوم رسید. سانتر لوکا آنتونینی با برخورد آلیاردی و مارکو موتا به پاتزینی رسید و او هم به ‌آسانی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

در نهایت پاتزینی در دقیقه 85 هت‌تریک خود را کامل کرد و ضربه نوچرینو را به سمت دروازه حریف رهنمون ساخت.

بولونیا نمایش خوبی داشت اما نداشتن امتیاز از دو بازی برای آنها جالب نیست و باید مالکیت توپ بالای خود را بیش از پیش به موقعیت گل تبدیل کنند.

در دیگر دیدار هم تورینو پسکارا را سه بر صفر برد./گل

 


ویدیو : بولونیا 1 – میلان 3: هت‌تریک پاتزینی